2777
2789
عنوان

تولد همسرم

111 بازدید | 7 پست

سلام خانومااا

روز تولد همسرم هیچکس هماهنگ نیست و بعدچندسال میخوام همه رو دعوت کنم

بنظرتون با۲روز تاخیر بگیرم بده؟وقتی میگذره یجوری نیست؟🥲

من یقین دارم خدا بهترین هارا برایم رقم میزند؛خدایا شکرت🦋

تولد بايد زودتر گرفته بشه نه دیرتر ولی دوتایی بگیرید باحال تره

همیشه دوتایی بودیم

ولی شوهر من با جمع بیشتر حال میکنه

گفتم تا بچه ندارم یه تولد خوب بگیرم

من یقین دارم خدا بهترین هارا برایم رقم میزند؛خدایا شکرت🦋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه بابا چه فرقی داره مهم اینه یه روزو براش تولد بگیرین.  

آقایون سایت برادرای من درسته که شما دست فرمون خفنی دارین ولی خواهشا درست برونین.  به همدیگه رحم کنین به بچه ها پیرمردها و پیرزن هاکه از خیابون رد میشن. فکر کنین نزدیکان خودتونن.به اونایی که یهو میپیچین جلوشون به اون بدبختیکه از همه جا بی خبر از روبرو میاد.  بعضی از خودروسازها بهمون رحم نمیکنن لااقل خودمون به خودمون رحم کنیم.  خیلی  زیاد شده این راننده هایی که زیگزاکی و خطرناک می رن.  دیگه دلخوشیمون یه مسافرته تو این اوضاع.   اونم باید هی تصادف ببینیم هی نگران جونمون باشیم؟  انصاف داشته باشین رحم کنین شما رو به هرکی اعتقاد دارین.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز