2777
2789
عنوان

عمل بینی

83 بازدید | 6 پست

سلام دوستان من ۹ ماهه بینی مو عمل کردم وقتی تو آیینه نگاه میکنم مشکلی نداره اطرافیانم میگن خوب شده ولی من حس میکنم الکی میگن دل منو خوش کنن اما امان از وقتی که عکس میگیرم کج بزرگ من کدومو باور کنم اعتماد بنفسم بشدت تخریب شده حس بدی دارم 

تو عکس مخصوصا دوربین پشت به خاطر یکنواخت نبودن نور اونجوری میشه

اولین دلخوشی زندگیم💕مادرم💕پلان اول ؛ دیشب همه چیز به ‹ مو › رسید پلان دوم ؛ صبح معجزه شد و ‹ مو › پاره نشد ± دو ساعت بعد از معجزه ، مامانِ بی‌خبر از اتفاقات اخیر ، برای احوال پرسی زنگ زد و گفت : ‹ دیشب کلی دعات کردم💛'💎 ›دومین دلخوشی زندگیم💕 پدر و برادر جانم 💕 با قلب مهربونشون  و خوبی های بی منت 🌈🦋‌‌ سومین دلخوشی زندگیم اومدن مردی تو زندگیم که منو با تمام بچگیام بزرگ کرد 🌱و کنارش بدون هیچ ترسی خود واقعیمم🙃 .آدم امن زندگی من🫂❤️ می‌گفت هرچقدر دل‌چرکین باشم ازت ولی دوست‌داشتنت هنوزم به دریا وصله.💙 در دل و جان خانه کردی عاقبت ...❤️🌈 خدایا شکرت بابت همه چی 💛💛 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه تو اینه خوبه دیگه خوبه

نمیدونم من کلا اعتماد بنفس ندارم میدونم خیلی بدِ ولی حس میکنم همه زیباتر از منن مثلا اگر کسی بینیشو عمل کرده حس میکنم از مال من بهتر شده و این خیلی حالمو میگیره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز