2777
2789
عنوان

یه لحظه بیاید😐😂

73 بازدید | 11 پست

فقط منم تو دوربین پشت شبیه معتادا میشم ی وری میشم چک و چوله میشم بعد تو آینه اصننننن یه چیز دیگه خوشگلتر😐😂

یا شماهم ؟😐😂

خودت باش جهان اصالت را میپرستد نه کثافت را :»

واااییی منم دیروز راجبش تاپیک‌زدمممم

چیزی از رحم تو این شهر ندیدم جاش اندازه روحیه‌ام، قوی‌ام برای دوییدن سریعم اولویت هدفام دوری از بقیه‌ست وقت یکمی تنهاییه دیگه وقت لش بازی نی سر بالایی ما واسه تو سر پایینی پیاده گاز بده بینم چند تا میری ؟#شایع

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقطططط آینه ی دستشویی 

پیاو نه‌ماوه ... 🚶... نذار بهترین ورژنت با آدم نامناسب هدر بره ... هیچکس اندازه ی کسی که ترکت کرده تورو تماشا نمیکنه، میخواد مطمئن شه اشتباه نکرده، بهش نشون بده که اشتباه کرده ... 🚶 ...برای کسایی که در حقتون خیانت کردن دلتنگ نشید، برای کسایی که حتی یکبار شمارو کوچیک کردن دلتنگ نشید، برای بی معرفتا، دروغگوها، حسودا و دوروها دلتنگ نشید، برای کسایی که رازاتونو برملا کردن دلتنگ نشید، آدمای اشتباه لیاقت دلتنگیتونو ندارن! ...تو هیچوقت نمیفهمی چقدر آسیب دیدی تا وقتی که یه نفر باهات درست رفتار میکنه... لا به لای تلاش‌هات برای نجات رابطه یا زندگی مشترک اینو یادت باشه: تو هیچوقت نمیتونی آرامش و خوشحالی رو جایی پیدا کنی که همونجا گمش کردی ...گفت : تو عقب کشیدی یا جنگ تموم شد؟! گفتم : به جز من کسی نمی‌جنگید که؛ من که عقب کشیدم؛ جنگ هم تموم شد!

ماهم😁

فحش اگر بدهند، آزادی بیان است. جواب اگر بدهی، بی فرهنگی. سؤال اگر بکنند، آزاد اندیشند. سؤال اگر بکنی، تفتیش عقاید است. تهمت اگر بزنند در جستجوی حقیقتند. جواب اگر بدهی دروغگویی. مسخره ات بکنند انتقاد است. جواب اگر بدهی بی جنبه ای. اگر تهدیدت بکنند دفاع کرده اند. اگر از عقایدت دفاع بکنی خشونت طلبیدرخواست دوستی ممنوع❌وضعیت سایت جوریه که دیگه فکر میکنمم خودمم فیکم هنوز لو نرفتم🥴

انگاری دوربین پشت قیافمو قرینه میکنه بعد ک برعکسش میکنممم درست میشه

چیزی از رحم تو این شهر ندیدم جاش اندازه روحیه‌ام، قوی‌ام برای دوییدن سریعم اولویت هدفام دوری از بقیه‌ست وقت یکمی تنهاییه دیگه وقت لش بازی نی سر بالایی ما واسه تو سر پایینی پیاده گاز بده بینم چند تا میری ؟#شایع
انگاری دوربین پشت قیافمو قرینه میکنه بعد ک برعکسش میکنممم درست میشه

یعنیییی چییی خب از اینه دستشویی نگمممم😐😂😂😂

خودت باش جهان اصالت را میپرستد نه کثافت را :»

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش