2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پرسیدیم زیربارنرفت 😭😭

خب میدادید دست پلیس

شکنجەشون میکنن از زیر زبونشون حرف میکشن،وگرنە پلیس ب چ‌دردی میخورە

دوستای قشنگم کاربری بعضی اوقات دست چند نفر هست،بە دلیل تعلیقای موقت،لطفا اگە تاپیکا تناقض داشت،فکر نکنید موردی هست🍀قلب منین❤️

پرسیدیم زیربارنرفت 😭😭

به پلیس می گفتین با دوستش بوده 

بیخود می‌کنه زیربار نمیره 



بنده خودم یه عادتی دارم ،خدمتتون عرض می کنم :                  کتاب که می خوندم  برخی اوقات که به مطلب  جالبی که    می رسیدم کتاب رو ول می کردم. درست مثل کسی که دستش سوخته، هیچ یادم نمیره یکی دو سه ماهی با یه عده ای  از دوستان  بحثی داشتیم درباره‌ی که  در  جهان  و در طبیعت عدل هست یا نیست ؟ چون برخی این باور را دارند که از این دست بدی از اون دست می‌گیری و... وارد بحثش نمی خوام بشم،بنده هر چی نگاه می کردم اینو نمی دیدم.در یک کتابی که برای من مهم  بود یه جمله  دیدم : طبیعت  به قانون  ظلم حرکت  می‌کند من  این کتاب رو ول کردم و بعد که دنبالش  رفتم دیدم بله   دو سوم حیوانات  برای  یک روز زندگی باید یه حیوان دیگه  رو بکشن .و در دنیایی  که دو سوم موجودات برای یک روز زندگی  باید یه حیوان  دیگه بمیره صحبت  از عدل   معلومه  نفهمیدن  جهانه.         بنابراین  طبیعت  قانونش قانون ظلمه. تنها انسان که می‌تونه  عادلانه  عمل کنه و باید عادلانه  عمل کنه  و این تنها صفت و  امتیاز  من و شماست  به خاطر آزادی که داریم.   ولی اگه در بند طبیعت  بمونیم ما هم به همون اندازه  ظالمیم که بقیه موجودات  به دلیل اجبارشون ظالم هستن .🤍🌱دکتر هلاکویی 

موضوع رو رسانه ایش کنید به احتمال زیاد پیدا بشه،عکسش رو داخل اینستا و هر صفحه مجازی دیگه ای می‌شناسید بزارید 

❤️تو ماهی ومن ماهی این برکه ی کاشی.‌.......اندوه بزرگیست زمانی که نباشی❤️
دسته مادربزرگم بود که الان فوت شده دست مانیست

نه منظورم اینه استعلام نگرفتین ببنید فعاله یانه؟ 

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
خب میدادید دست پلیسشکنجەشون میکنن از زیر زبونشون حرف میکشن،وگرنە پلیس ب چ‌دردی میخورە

چی بگم والله نبردیمش تحویل پلیس بدیم اخه معتاد بود دل عموهام سوخت 🥲🥲🥲

لطفا برای حاجت رواییم صلوات بفرستید ممنونم 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز