2777
2789

چطور این اتفاق افتاده

 ازین میترسید که چون ۲۸ سالتونه ۴ سال برید دنبال علاقتون وقتی تمومش کردید بشه ۳۲ سالتونه؟😵‍🤯 شما چه اون رشته رو بخونید چه نخونید چند سال دیگه میشه ۳۲ یا حتی ۴۰ سالتون🤫 پس چرا وقتی قراره در هر صورت بشه ۳۲ سالتون هدفتون رو دنبال نکنید😉🙃    

چطور این اتفاق افتاده

بیست ساله گم شده بدون هیچ اطلاعی رفته خبری ازش نداریم فقط چشم انتظاریم که یه روزبرگرده🥲🥲

لطفا برای حاجت رواییم صلوات بفرستید ممنونم 😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شماره تلفن نداشت؟

پدر بلندترین شعر عاشقانه برای یک دختر است💔🖤🥀الهی هیچ خونه ای بی پدر نباشه🖤چقدر دردناک است هنوز هم باور نمیکنم پدر مهربونم که رفتی💔وقتی یاد قربون صدقه هات میوفتم دلم آتیش میگیره 💔وقتی اولین و آخرین تماس تلفنی که داشتیم یادم میوفته چشام پر اشک میشه🖤آرزوت این بود که من خوشبخت شم،فدای دل مهربونت شم بابای فرشتمم😭پدر  پدر پدر.......😭😭😔برای شادی روح بابام صلوات،الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
بیست ساله گم شده بدون هیچ اطلاعی رفته خبری ازش نداریم فقط چشم انتظاریم که یه روزبرگرده🥲🥲

با کسی دعواش شده ک رفته؟ الکی الکی ک نمیرن

دنبالش نگشتید

پلیس و اینا

 ازین میترسید که چون ۲۸ سالتونه ۴ سال برید دنبال علاقتون وقتی تمومش کردید بشه ۳۲ سالتونه؟😵‍🤯 شما چه اون رشته رو بخونید چه نخونید چند سال دیگه میشه ۳۲ یا حتی ۴۰ سالتون🤫 پس چرا وقتی قراره در هر صورت بشه ۳۲ سالتون هدفتون رو دنبال نکنید😉🙃    

با کسی دعواش شده ک رفته؟ الکی الکی ک نمیرندنبالش نگشتیدپلیس و اینا

من اون موقع بچه بودم خیلی دنبالش گشتن خونواده هامون ولی ازش ردی پیدانکردیم روزنامه هم دادیم بیرون ولی پیدانشد😪🥲

لطفا برای حاجت رواییم صلوات بفرستید ممنونم 😊
بیست ساله گم شده بدون هیچ اطلاعی رفته خبری ازش نداریم فقط چشم انتظاریم که یه روزبرگرده🥲🥲

از شناسامه کارت ملیش هیچی استفاده نشده؟ 

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
من اون موقع بچه بودم خیلی دنبالش گشتن خونواده هامون ولی ازش ردی پیدانکردیم روزنامه هم دادیم بیرون ول ...

الهی عزیزم


هیچکس ندیدش؟؟؟

مثلا شهری دیگ جایی دیگ کسی تا حالا ندیدش

 ازین میترسید که چون ۲۸ سالتونه ۴ سال برید دنبال علاقتون وقتی تمومش کردید بشه ۳۲ سالتونه؟😵‍🤯 شما چه اون رشته رو بخونید چه نخونید چند سال دیگه میشه ۳۲ یا حتی ۴۰ سالتون🤫 پس چرا وقتی قراره در هر صورت بشه ۳۲ سالتون هدفتون رو دنبال نکنید😉🙃    

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز