ببین اینکه چیزی نخوری خیلی اشتباهه
من مامانم یه مدت باردار بود اونم سر ترس از چاقی چیزی نخورد
و بچه ایست قلبی کرد
ولی خب بهتره کربوهیدرات مثل سیب زمینی و قند مصنوعی مثل کیک و شیرینی قند و اینا نخوری
خیلی تاثیر گزاره یکی از فامیلامون با این کار تو یه سال ۲۰ کیلو کم کرد
ولی در عوضش پروتئین و میوه و ... زیاد بخور