2777
2789
عنوان

کیا عاشق شدن

110 بازدید | 4 پست

چندسال پیش با یه پسری وارد رابطه شدم که به شدت مغرور بود و خیلی اذیت بودم اما انقد عاشقش بودم که تحمل میکردم و فقط میخواستم از دستش ندم بعد اینگه رابطه مون تموم شد خیلی داغون شدم شب و روزم گریه بود عکساشو میدیدم زار میزدم 

با گذشت 4 سال هنوز نتونستم فراموش کنم هنوز به اون شدت قبل نیس اما یه حسرتی تو دلمه 

الان تو رابطه ام و قصدمون جدیه این آقا هم اوکیه هم از لحاظ مالی هم موقعیت اجتماعی اما خب اون پسر هنوز توی فکرمه

هیچ وقت نفهمیدم چرا نخواستم بعد اون هم دیگه به هیچ پسری هیچ حسی پیدا نکردم حالا دیگه این من بودم که راحت دل میشکستم و برام مهم نبود... 

الان هم که با این آقا اوکی شدم دوسش ندارم صرفا بخاطر خونواده و موقعیتش قبول کردم 

اما خب مجبورم تحمل کنم:) 

منم شرایطم مثل شماس تا یه حدودی

عاشق شدم :) بهش نرسیدم و امیدی هم به رسیدن نیست :)

و با این حال با وجود اینکه پیشنهاد زیاد داشتم که هم‌سطحش بودن اما نشد که بشه

https://t.me/lmn0p0_0 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به این پسر جدید خیانت نکن بزار یه دخترو خوشبخت کنه و خوشبخت بشه

این پسر هم عاشق منه

از 15 سالگی منو میخواست و تلاش کرد برام

حداقل میتونم کنارش باشم

اگه بخوام ترکش کنم اونم میشه یکی مث من و با دختری ازدواج میکنه که دوسش نداره 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

روانشناس

1rez | 5 دقیقه پیش

بلو بانک

_shasal | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز