2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سونو آنومالي خيلي مهمه حتما بره

پناه میبرم به خدا از عـیبی که «امروز» در خود می بینم، و «دیروز»؛ دیگران را به خاطر هـمان عیـب؛ ملامت کرده ام ... محتاط باشیم؛ در «سرزنش»؛ و «قضاوت کردن دیگران». وقتی؛ نه از «دیروز او» خبر داریم؛ نه از «فردای خودمان» ... 💕
انومالی رو حتما برو عزیزم دوست من غربال اولش خوب بود دومیو نرفت بچه دیافراگم نداشت بعد تولد عملش کرد ...


وای خدا عجب استرسی بهم وارد کردی

خدایا هیچ زنیو منتظر نی نی نزار زودی بهش بده الهم صل علی محمد و آل محمد

من انقدر اون دوران استرس داشتم عدد ان تيم خيلي بالا بود مجبور شدم هم ازمايش سل فري بدم هم آمينوسنتز بشم 

بعد هم سونوي انومالي و اكو قلب جنين،تا اين مراحل گذشت مردم و زنده شدم 

كلا بارداري همش استرسه

بعد از اون درگير ديابت بارداري و رژيم

الان هم هفته ٣٠هستم فقط همش روزشماري ميكنم زودتر اين دو ماه هم تموم بشه


پناه میبرم به خدا از عـیبی که «امروز» در خود می بینم، و «دیروز»؛ دیگران را به خاطر هـمان عیـب؛ ملامت کرده ام ... محتاط باشیم؛ در «سرزنش»؛ و «قضاوت کردن دیگران». وقتی؛ نه از «دیروز او» خبر داریم؛ نه از «فردای خودمان» ... 💕
من که یک هفتس داغونم بخاطر ازمایشم

عزیزم همون تو سونو بهت میگن اینا همه احتماله 

این ازمایشا شده بازیچه بخدا

قدیما مردم میفهمیدن حاملن بعدش فقط برای زایمان دکتر میرفتن همه بچه هام سالم بودن

خدایا هیچ زنیو منتظر نی نی نزار زودی بهش بده الهم صل علی محمد و آل محمد
آره خودمون دیگه استرس داریم الان من نظر دوست عزیزمونو خوندم بدتر شد

همه چی به اراده خداست جایی واسه نگرانی نیست حالا استرس داشته باشی جز اینکه بچه ات اسیب میبینه کاری میتونی بکنی؟ بسپرس به خدا که از مادر بهش مهربونتره

🌌خدا هست 🌌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز