2777
2789
عنوان

مگه مادری

85 بازدید | 10 پست

ی کلیپ دیدم امروز برام جالب اومد میگف هرکسی میگه خستم، میگم مگه مادری؟؟

خیلی برام تامل برانگیز بود شاید از نظر کسایی ک مجردند یا بچه ندارن این ی حرف کلیشه ای باشه

شاید این حرفو بهم یکسال پیش میزدن میگفتم نه بابا مگه مادر بودن چیه

ولی واقعا مسئولیت سختیه درسته شیرینی هاشو داره ولی یجایی هست ک کارد ب استخون میرسه و تحمل هیچی نداری

حالا شما بگین از نظر شما اگه یکی بگه خستم شما میگین مگه تو ‌‌‌....؟؟

خیلییی دلم میخاد مامان بشم😔میشه برای مامان شدنم یه صلوات بفرستی❤بالاخره منم مامان شدم بی بی چکم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲مثبت شد😍😍😍

مادری واقعا کلمه به جا و درستیه

فحش اگر بدهند، آزادی بیان است. جواب اگر بدهی، بی فرهنگی. سؤال اگر بکنند، آزاد اندیشند. سؤال اگر بکنی، تفتیش عقاید است. تهمت اگر بزنند در جستجوی حقیقتند. جواب اگر بدهی دروغگویی. مسخره ات بکنند انتقاد است. جواب اگر بدهی بی جنبه ای. اگر تهدیدت بکنند دفاع کرده اند. اگر از عقایدت دفاع بکنی خشونت طلبیدرخواست دوستی ممنوع❌وضعیت سایت جوریه که دیگه فکر میکنمم خودمم فیکم هنوز لو نرفتم🥴

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گل گفتی منم الان همین حسو دارم کوچولویه چهار ماه م خیلی اذیتم میکنه

الهی خداحفظش کنه درکت میکنم عزیزم منم اون روزا رو گذروندن نمیخام بترسونمت دخترم ۱۱ ماهشه من ارزوی ۴ ماهگیشو دارم انشالا برا شما راحت تر بگذره این دوران

خیلییی دلم میخاد مامان بشم😔میشه برای مامان شدنم یه صلوات بفرستی❤بالاخره منم مامان شدم بی بی چکم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲مثبت شد😍😍😍
الهی خداحفظش کنه درکت میکنم عزیزم منم اون روزا رو گذروندن نمیخام بترسونمت دخترم ۱۱ ماهشه من ارزوی ۴ ...

ممنون گلم خدا بچه شمارم حفظ کنه والا چی بگم همش میترسم میگم نکنه مشکلی چیزی داشته باشه اینقد گریه میکنه بعضی روزا خوبه بعضی روزا گریه هاش به حدی شدیده نفسش بند میاد😪

اززندگی کردن فقط نفس کشیدنش سهم ماشد[کاربر سابقم]
ممنون گلم خدا بچه شمارم حفظ کنه والا چی بگم همش میترسم میگم نکنه مشکلی چیزی داشته باشه اینقد گریه می ...

ن نگران نباش تا حدودی طبیعیه شیر خودتو میخوره یا شیرخشک

رفلاکس یا کولیک نداره

خیلییی دلم میخاد مامان بشم😔میشه برای مامان شدنم یه صلوات بفرستی❤بالاخره منم مامان شدم بی بی چکم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲مثبت شد😍😍😍
ن نگران نباش تا حدودی طبیعیه شیر خودتو میخوره یا شیرخشکرفلاکس یا کولیک نداره

هم شیر خودم هم شیر خشک چرا اتفاقٲ هردوشو داره ولی کولیکش خیلی بهتر شده بود نمیدونم یهو چیشد دفعشم معذرت میخام دوسه روز یه باره دیگه نمیدونم واسه اینە یا چی

اززندگی کردن فقط نفس کشیدنش سهم ماشد[کاربر سابقم]
هم شیر خودم هم شیر خشک چرا اتفاقٲ هردوشو داره ولی کولیکش خیلی بهتر شده بود نمیدونم یهو چیشد دفعشم مع ...

بعضی از شیرخشکا هم شکم درد میارن برا بچه ها ، نگرون نشو از قدیم میگن بچه که میخاد گوشت بیاد به تنش دوروز یه بار مدفوع میکنه انشالا میخاد تپلی بشه فسقلی

خیلییی دلم میخاد مامان بشم😔میشه برای مامان شدنم یه صلوات بفرستی❤بالاخره منم مامان شدم بی بی چکم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲مثبت شد😍😍😍
فدات شم گلم اخ که چقد دردسر داره بچه

خدانکنه

اره بخدا منکه پیر شدم همه موهام سفید شدن

خیلییی دلم میخاد مامان بشم😔میشه برای مامان شدنم یه صلوات بفرستی❤بالاخره منم مامان شدم بی بی چکم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲مثبت شد😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طرز تهیه کیک

welborn | 18 ثانیه پیش

طلسمم

zahraa_7_9 | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز