2777
2789
عنوان

بچه نیارید

| مشاهده متن کامل بحث + 401 بازدید | 39 پست
خونه خودم نیستم اوارم

دور از جونت 

نمیدونم چطوری دلداریت بدم 

فقط بدون سختیا میگذره 

یه وکیل - مهندسِ فمینیستِ محیط زیستیِ آچار به دست که عاشقِ همسرش ، حیوانات ، موسیقی و زندگیه #حامی_حیوانات #individualism# childfree #vegan

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ومنی که برای باردوم انتقال جنینم منفی شد و هرشب گریه میکنم میگم خدایا چرا من😭😭ناشکری نکن منکه پرون ...

فقط یه چیز از خدا اصرار نکن من خودمم کیست تخمدان داشتم زیاد کلی دعا میکردم ،توهم اصرار نکن عزیزم بهت بده. هم پشیمونت می‌کنه میدونم سخته سختیشم فقط تو میتونی درک کنی من فقط میگم اصرار نکن بذار خدا خودش برات درست کنه

فقط یه چیز از خدا اصرار نکن من خودمم کیست تخمدان داشتم زیاد کلی دعا میکردم ،توهم اصرار نکن عزیزم بهت ...

باورت میشه من ۱۲ساله ازدواج کردم و بخدا سپردم گفتم خدا بمن میده اصرار نکردم تا اینکه ۸سال گذشت گفتم بزار برم آی وی اف الانم ۴ساله دنبال دوا و درمانم که اینجوری هم نداد میگم حتما حکمتی تو کارشه ولش کردم ولی یه عده میگن نه تو نباید ولش کنی باید همچنان ادامه بدی من ۴۰سالمه دیگه چقدر جون دارم که ادامه بدم خسسسسته شدم

خواب دیدم شهریور باردار میشم توی خواب حساب کردم بچم خردادی میشه برام دعا کنید بعداز ۱۲سال به آرزوم برسم حتی خوابشم برام شیرین بود من تاابد منتظر امیرعلی و نفس کوچولوم میمونم میدونم خدا به من نگاه میکنه و منم مادر میشم

والا من یک عمره که میگم. ولی میگید نههههه مگه میشه آدم مادر نشه.؟پبر بشیم تنها میمونیم. نوکر نداربم. ...

عزیزم چند سالتونه؟ازدواج کردید؟واقعا بچه نمیخایید؟

خواب دیدم شهریور باردار میشم توی خواب حساب کردم بچم خردادی میشه برام دعا کنید بعداز ۱۲سال به آرزوم برسم حتی خوابشم برام شیرین بود من تاابد منتظر امیرعلی و نفس کوچولوم میمونم میدونم خدا به من نگاه میکنه و منم مادر میشم

عزیزم چند سالتونه؟ازدواج کردید؟واقعا بچه نمیخایید؟

من ۳۰ سالگی ازدواج کردم الان ۳۱ سالمه.


نه هرگز جگر گوشمو گرفتار همچین دنیایی نمیکنم بخاطر لذت و پیری خودم. وجدانم قبول نمیکنه جهان پر خطر ، مریضی و معلولیت و جنگ و هزار داستان دیگه  و تولد و پیری و مرگ اجباری رو بهش تحمیل کنم. 

مادر اگه مادر باشه، به بچه دار شدن به چشم سرمایه گذاری بلند نگاه نمیکنه که واسه دوران ناتوانی عصای دستش باشه. یا حتی به یک درجه تب دچار بشه.


پس رو ذات خودخواه بشر اسم فداکاری و از خودگذشتگی میذارن و ستایشش میکنن. مادری و پدری پس مسئول همه چیش هستی. اون نخواسته باشه ، تو خواستی که اون باشه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز