2789
عنوان

بچه نیارید

| مشاهده متن کامل بحث + 401 بازدید | 39 پست

 ومنی که برای باردوم انتقال جنینم منفی شد و هرشب گریه میکنم میگم خدایا چرا من😭😭

ناشکری نکن منکه پرونده بچه دار شدنو بستم ولی شما خدارو روزی هزاربار شکر کن

خواب دیدم شهریور باردار میشم توی خواب حساب کردم بچم خردادی میشه برام دعا کنید بعداز ۱۲سال به آرزوم برسم حتی خوابشم برام شیرین بود من تاابد منتظر امیرعلی و نفس کوچولوم میمونم میدونم خدا به من نگاه میکنه و منم مادر میشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگذره عزیزم منم دوتا بچه باتفاوت سنی دوسال ونیم داشتم یعنی تا پسرم از جیش گرفتم از شیر گرفتن میخواستم نفس بکشم دومی اومد ولی میگذره بعددوسال خوابیدن آنقدر بهت حال میده انگار تا قبل از زایمان اصلا نمی‌دونستی خواب چیه

خدا حفظشون کنه براتمن دخترم دوسال و دوماهشه یعنی روزی ده بار میگم غلللط کنم دیگه بچه بیارم وااااقعا ...

الان پسرم نخوابید شیر درست کردم نخورد گریه کرد الان باید بخوابونمش دوباره برم پستونک بشورم خونه خودمم نیستم

دو قلو خیلی سخته خدا کمکت کنه مامان من آورد یعنی دو تایی مردیم و زنده شدیم تا بزرگ شدن الان هشت سالش ...

یه دونه راحته زیاد اصرار نکن از خدا داد نداد بی خیال چیز زوری خوب نیست من خودم کیست داشتم خیلی زیاد چقدرم دعا کردم اما شما زیاد از خدا اصرار نکن

یه دونه راحته زیاد اصرار نکن از خدا داد نداد بی خیال چیز زوری خوب نیست من خودم کیست داشتم خیلی زیاد ...

دیگه حال ندارم اصرار کنم خسته شدم 

‏ما یک ناوگان فحش ناموسی عظیم به سمت ترامپ اعزام کردیم و به زودی به آنجا خواهد رسید و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792