2777
2789

منم بچه اولم شب یهو درد اومد سراغم اصلا انتظار نداشتم کمردردودل دردولکه خون کم.هفته ۳۹

ایمان دارم که قشنگترین عشق،نگاه مهربان خداوندبه بندگانش است.زندگی رابه اوبسپارومطمئن باش که تاوقتی پشتت به خدا گرم است،تمام هراس های دنیا خنده دار است  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم بچه اولم شب یهو درد اومد سراغم اصلا انتظار نداشتم کمردردودل دردولکه خون کم.هفته ۳۹

بچه رو پایین حس نمیکردی؟

من هنوز تو پهلوم لگد میزنه 

تورو دیدم خدا خندید من از عشقه تو حظ کردم با تو من کل دنیارو تو یک لحظه عوض کردم😍😍😍

بچه ت چیه؟اسمشو چی انتخاب کردی؟

ایمان دارم که قشنگترین عشق،نگاه مهربان خداوندبه بندگانش است.زندگی رابه اوبسپارومطمئن باش که تاوقتی پشتت به خدا گرم است،تمام هراس های دنیا خنده دار است  
بچه رو پایین حس نمیکردی؟ من هنوز تو پهلوم لگد میزنه 

نه حس نمیکردم پایین باشه

ایمان دارم که قشنگترین عشق،نگاه مهربان خداوندبه بندگانش است.زندگی رابه اوبسپارومطمئن باش که تاوقتی پشتت به خدا گرم است،تمام هراس های دنیا خنده دار است  
نه حس نمیکردم پایین باشه

هیچ دردی هم نداشتی

من لگنم و کشاله رونم خیلی درد میکنن فقطم سپته راستم

تورو دیدم خدا خندید من از عشقه تو حظ کردم با تو من کل دنیارو تو یک لحظه عوض کردم😍😍😍

خدا حفظش کنه براتون.پیشاپیش بهتون تبریک میگم.قدمش مبارک.دعا میکنم زایمان خوب و راحتی داشته باشی.انشالله نامدار باشه وزیرسایه خدای رحمان و پدر.مادرش باشه.از یاران امام زمان باشه.برای همه مامانایی ام که دلشون بچه میخواددعا کن

ایمان دارم که قشنگترین عشق،نگاه مهربان خداوندبه بندگانش است.زندگی رابه اوبسپارومطمئن باش که تاوقتی پشتت به خدا گرم است،تمام هراس های دنیا خنده دار است  
خدا حفظش کنه براتون.پیشاپیش بهتون تبریک میگم.قدمش مبارک.دعا میکنم زایمان خوب و راحتی داشته باشی.انشا ...

قربونت بشم عزیزم مرسی از دعای قشنگت

تورو دیدم خدا خندید من از عشقه تو حظ کردم با تو من کل دنیارو تو یک لحظه عوض کردم😍😍😍

اصلا جاییم درد نمیکرد فقط خیلی سنگین ش ه بودم.من بارداریام راحته خ اروشکر.ولی زایمانام نه.خیلی سختی میکشم توو زایمان

ایمان دارم که قشنگترین عشق،نگاه مهربان خداوندبه بندگانش است.زندگی رابه اوبسپارومطمئن باش که تاوقتی پشتت به خدا گرم است،تمام هراس های دنیا خنده دار است  
هر روز میرم انگار نه انگار

سلام خوبی زایمان کردی یا فعلا منتظرت گذاشته وروجک؟

ایمان دارم که قشنگترین عشق،نگاه مهربان خداوندبه بندگانش است.زندگی رابه اوبسپارومطمئن باش که تاوقتی پشتت به خدا گرم است،تمام هراس های دنیا خنده دار است  
سلام خوبی زایمان کردی یا فعلا منتظرت گذاشته وروجک؟

سلام گلم.نه هنوز 

هیچ تغییری حاصل نشده😕

تورو دیدم خدا خندید من از عشقه تو حظ کردم با تو من کل دنیارو تو یک لحظه عوض کردم😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز