2777
2789
عنوان

دوستم

43 بازدید | 3 پست

سلام 

کاربری دست منه پس تاپیک های قبلی به من مربوط نیست

بریم سراغ اصل مطلب

من یه دوست در حد همکلاسی دارم

و اون چادریه و روز اول میدونستم روز اولم می‌دونستم که آقا این چادریه و ما عقایدمون با هم فرق داشت و قرار نبود بحث سیاسی با هم بکنیم و لطفا تایپیک هم نترکونید

از طرفی هم من از نظر اون دختر خوبی نیستم

و من بگ گراند م عکس شاه بود

و وقتی دید  ادای عوق زدن رو درآورد 

و ما دعوا داشتیم و همون موقع کاغذی که دستش داشتم رو پس داد

و جاش رو عوض کرد 

و من یه دوست دیگه هم پیدا کردم که این و اون دختره یه دوست مشترک ما میگیم ندا داره و رفته پشت من به ندا گفته که این دختره فلان کرده 

و واقعا من ناراحت شدم که منو بده جلوه داده و خودشو خوبه

امروز هم کلاس دارم و می‌خوام باهاش دعوا کنم

نظرتون چیه؟

لطفاً بعد از نظرات بترکونید تاپیک رو

دمتون گررم


دعوا که کار درستی نیست .

ولی خب جدی ، شاه تنها کاری که نکرده برای ایران خوبی بوده ‌.

تو چه ویژگی خوبی دیدی از این . احتمالا لخاطر همین ازتون نا امید شده



و خداوند هرگز تو را رها نکرده است ....🤍چرخ گردون چه بگردد چه نگردد تو بخند 😊

دعوا که کار درستی نیست .ولی خب جدی ، شاه تنها کاری که نکرده برای ایران خوبی بوده ‌.تو چه ویژگی خوبی ...

علاقه ی خودم اینه،از بچگی همینطوری بودم ،

اون دوستم که خبر داده میگه نکن 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

علاقه ی خودم اینه،از بچگی همینطوری بودم ،اون دوستم که خبر داده میگه نکن

خب پس اگ علاقه به شخصیتشون دارید ، کار ایشون اشتباه بوده ‌ودقضاوت کرده . اگ بتونی توضیح بدی که من این نظرمه تو داری اشتباه قضاوت میکنی بهتره .

اگ عاقل و واقعا دین دار باشه قبول میکنه حرفتو .اگ هم نه بیخیالش سو که بحث باهاش بی فایدس

و خداوند هرگز تو را رها نکرده است ....🤍چرخ گردون چه بگردد چه نگردد تو بخند 😊

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792