2777
2789
عنوان

گوشی آیفون

88 بازدید | 13 پست

خوبه بنظرتون؟به کارم میاد؟یا کار باهاش سخته؟اهل کلاس گذاشتن و افه اومدن باهاش نیستم،کیفیت مهمه برام.میگن تو ایران کم کاربردتره نسبت به اندروید.

 s24اولترا بگیرم یا آیفون؟میگن امکانات آیفون مث هوش مصنوعی کار نمیکنه اینجا،ولی اولترا در دسترسه.

تعداد رای : 6
نظرسنجی
آیفون
2
33%
اولترا
4
66%

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قبول دارم من ۴ ساله دارم اخ نگفته اما از نظر کیفیت اومده پایین

اره سامسونگ عالیه ولی ی بدی داره همینه . کیفیت دوربینش هم خیلی افت میکنه برعکس ایفون

تو دل بستی به معشوقی ک خود معشوقه ها دارد رها کن ای دل غافل خدای بت پرستت را ...

ایفون بگیر بنظرم‌..هم عکس گرفتنش خوبه هم با کیفیته .‌ با کامتت اول هم خیلی موافقم.بعدیه مدت یامسونگ واقعاااا بی کیفیت میشه

دیبایی ساختم ک ب بودنش افتخار میکنه:)🤌🏻🤍  
چطوری ینی؟

یعنی مثلا بعد یکی دو سال مث قبل نیست کیفیت دوربینش کم میشه و ممکنه قطعاتش خراب شن مث فلک شارژ و سوکت شارژ و اینا ولی ایفون این چیزارو نداره

تو دل بستی به معشوقی ک خود معشوقه ها دارد رها کن ای دل غافل خدای بت پرستت را ...

یعنی مثلا بعد یکی دو سال مث قبل نیست کیفیت دوربینش کم میشه و ممکنه قطعاتش خراب شن مث فلک شارژ و سوکت ...

کار با آیفون سخت نیس؟میگن اکثر کسایی که آیفون دارن بغلش یه اندرویدم دارن

کار با آیفون سخت نیس؟میگن اکثر کسایی که آیفون دارن بغلش یه اندرویدم دارن

باید عادت کنی ولی ب سادگی کار با سامسونگ هم نیست قطعا

تو دل بستی به معشوقی ک خود معشوقه ها دارد رها کن ای دل غافل خدای بت پرستت را ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز