2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمی‌دونم چرا ولی من از خامه بدم میاد

شیرینی و کیک خامه ای دوست ندارم

کشمشی، گردویی، نارگیلی و حتی نخودی . عاشق اینم

پای هویج ، پای سیب اینجور کیک ها رو دوست دارم

الهم عجل لولیک الفرج

طبیعیه من دلم نخاست خیلی بدم میاد

فضای مجازی مبتنی بر ازادی بیانه، ینی وقتی نظراتم ضرر مالی جانی و ابرویی برای شما نداره ب شما مربوط نیست و همچنین نظرات شما بمن.ممنون از این ک فرهنگشو دارید. اقایون درخاست ندن

یک ماهه میگم برام بخرین میگن گرونه امروز فردا میکنم دارم میمیرم واسه یه تیکه ناپلئونی و رولت 💔🥺

مگه ی شیرینی چقده قیمتش عزیزم ک اینجوری میگی .پول ی کیلو رو نداری برو سه تا بخر بخور🥲

امروزو زندگی کن😜

منم دلم خواست🥺🥲😂شوهرم ساعت ده یازده بیاد میزنگم برام فقط نون خامه ایی بیارههه

خوشمزه تر از نون خامه ایی نیست

«گوش کن؛ فقط گوش کن ببین چی می‌گم: اینو تو مغزت فرو کن، باشه؟ تو تا الان دووم آوردی؛ اون روی سکهٔ این دووم آوردنت هم یعنی زندگی وجود داره؛ زندگی، می‌فهمی؟ یه چیزایی هم پیش میاد که تو رو خوشحال می‌کنه. پس این‌قدر دلواپسِ نگرانیات نباش. فقط یه‌کم دلواپس باش. یکم دلواپسی رو می‌تونی اداره کنی. اما سوپر- دلواپسی رو نه!» خسته تر از اونیَم ڪه اهمیت بدم..!_سبز ماندن در بین ویرانی ریشه می‌خواهد..!_

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز