2777
2789
مرسی بابت کامنت قشنگتون عزیزدلم نوش جانت😍

فدات واقعا من قصدم این نبود که خود نمایی کنم ولی یه سریا با حرفاشون باعث میشن پشیمون بشی از کاری که کردی 

♥️خدایاشکرت♥️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دقیقا از درون آتیش میگیرم میگن با شیرینی میخایی دیده شی ینی چی آخه؟؟؟واسه کی بخوام دیده بشم ؟؟؟باور ...

ولشون کن عزیزم، توهرتاپیک چندنفر اینجوری پیداذمیشه که عقده گشایی کنه

کیم نبیلیر...کیم نه چکیر...

فدات واقعا من قصدم این نبود که خود نمایی کنم ولی یه سریا با حرفاشون باعث میشن پشیمون بشی از کاری که ...

میفهمم منظورتونو  ،ولی من هرچی فکر میکنم نمی‌فهمم چجچری با شیرینی میشه خودنمایی کرد . اصلا تا حالا فکر بهش نکرده بودم . بعضیا کلا حرفاشون از روی منطق نیست فقط باعث میشه دل آدما شکسته بشه هییی 💔

 لطفا هدیه برای ۱۴ معصوم ( ع)  ی صلوات بفرستید 🌷❌به هیچ وجه هیچ مردی تو تاپیک های من نظر نده و ریپلای نکنه منو ، اگه دارم با مردی حرف میزنم نمی‌دونم مرده وگرنه اصلا جواب نمی‌دم❌ اگه من اشتباهی میکنم به این معنی نیست که اسلام کامل نیست و یا اشتباهه به این معنیه که من اشتباه کردم و نتونستم اونجوری که باید حواسم باشه ☺️هیچ وقت به اندازه وقتی که داداشم بهم میگه جوجه معلم ذوق نمیکنم 😍

چقدر وضع مردم بد شده که حسرت یه جعبه شیرینی رو میخورن و توهین میکنن...چکار کردن با این مملکت.

اخه شیرینی دیگه غصه خوردن نداره فوقش دونه ای بخر میشه که یدونه شیرینی فکر نکنم پولش  خیلی زیاد بشه 

♥️خدایاشکرت♥️

میفهمم منظورتونو ،ولی من هرچی فکر میکنم نمی‌فهمم چجچری با شیرینی میشه خودنمایی کرد . اصلا تا حالا ف ...

بعضیا عادت دارن به منطق صحبت کردن حالشون خوب میشه حال یکی دیگه رو خراب کنن 

♥️خدایاشکرت♥️

بعضیا عادت دارن به منطق صحبت کردن حالشون خوب میشه حال یکی دیگه رو خراب کنن

با این حرفتون کاملا موافقم . اما شما کلا این حرفتون رپ از دهنتون پاک کنید اگه میتونید 

 لطفا هدیه برای ۱۴ معصوم ( ع)  ی صلوات بفرستید 🌷❌به هیچ وجه هیچ مردی تو تاپیک های من نظر نده و ریپلای نکنه منو ، اگه دارم با مردی حرف میزنم نمی‌دونم مرده وگرنه اصلا جواب نمی‌دم❌ اگه من اشتباهی میکنم به این معنی نیست که اسلام کامل نیست و یا اشتباهه به این معنیه که من اشتباه کردم و نتونستم اونجوری که باید حواسم باشه ☺️هیچ وقت به اندازه وقتی که داداشم بهم میگه جوجه معلم ذوق نمیکنم 😍

با این حرفتون کاملا موافقم . اما شما کلا این حرفتون رپ از دهنتون پاک کنید اگه میتونید

من که دیگه بهش فکر نمی‌کنم و سعی میکنم فراموش کنم چرت و پرت های یه سریا رو 

♥️خدایاشکرت♥️

من که دیگه بهش فکر نمی‌کنم و سعی میکنم فراموش کنم چرت و پرت های یه سریا رو

👌🏻خیلی خوبه 

 لطفا هدیه برای ۱۴ معصوم ( ع)  ی صلوات بفرستید 🌷❌به هیچ وجه هیچ مردی تو تاپیک های من نظر نده و ریپلای نکنه منو ، اگه دارم با مردی حرف میزنم نمی‌دونم مرده وگرنه اصلا جواب نمی‌دم❌ اگه من اشتباهی میکنم به این معنی نیست که اسلام کامل نیست و یا اشتباهه به این معنیه که من اشتباه کردم و نتونستم اونجوری که باید حواسم باشه ☺️هیچ وقت به اندازه وقتی که داداشم بهم میگه جوجه معلم ذوق نمیکنم 😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز