2777
2789
عنوان

عشق اول

| مشاهده متن کامل بحث + 723 بازدید | 98 پست
ایشالله اگه صلاح همدیگه آید بهش برسید نرسیدن خیلی سخته 😔

کاش میشد چیزی راجع بهش نشنوم و حذفش کنم ولی اونم نمیشه هعییی

چه استراحت خوبیست در جوار خودم😊خودم،برای خودم،با خودم،کنار خودم🙃

خودش رفت

چجوری با رفتنش کنار اومدی ؟😭

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه من مخالف ازدواج سنتیم عشق واقعیو باهمسرم تجربه کردم عشقای قبل اون واقعا سوتفاهم بود

چجوری باهاشون آشنا شدی؟

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

میگ که گر نگه دار من ان است ک من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میداردبدون حکمت خدا برگ از درخت نمیوف ...

من اگه یه تار مو از سرش کم شه مُردم

یعنی همچین اتفاقی رو چجوری دوام آوردی؟! الهی بمیرم واسه دلت

حتی بهم نگفت چرا این کارو باهام کرد از روی پروفایل اره زندگیش خوبه

پس چرا خدا جواب کارشو نمی‌ده 😭😭😭

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

الهی بهترین آدم نصیبت بشه عزیزدلم 🫂

بهترین آدم نصیبم شده و فقط خدا رو شکر میکنم که تو زندگیمه اگه خونوادم اجازه بدن ازدواج میکنیم فعلا اجازه ندادن

نر های سایت اگه بهم درخواستی بدن تگشون میکنم و آبرو براشون نمی‌ذارم.😤مخالف سر سخت کودک همسری هستم⛔.عادت ندارم به کسی توهین کنم مگر این که خودش احترام نگه نداره🤷.خیلی سخت به عشقم رسیدم پس اگه می‌بینید زیاد در موردش تاپیک میزنم بخاطر اینه فعلا اولویت زندگیمه🥹♥️گاهی اوقات نسبت های فامیلی رو دقیق نمیگم‌تو تاپیک هام که شناسایی نشم حلال کنید🙏

راهش خیلی دوره من شمالم، اون جنوبمادرم هیچ جوره زیر بار نمیرهاین فاصله واقعا جدا داره میکنه ما رو از ...

الهی خدا جور کنه براتون 😔😔😔❤️

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

چجوری باهاشون آشنا شدی؟

مجازی بود اشناییمون سه سالم دوست بودیم

عشق از آن مردان شجاع است...برای مردهای ضعیف مادرانشان زن میگیرند..!😉💛 ❌️درخواست نده مرتیکه زبون نفهم❌️

همون بهتر که رفت چقدر عذاب روحیم داد

با رفتنش کنار اومدی؟چجورب؟

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

با رفتنش کنار اومدی؟چجورب؟

بله چندماه حالم خوب نبود و کارم دکتر و گریه بود 

تااینکه همسرم باهام اشنا شد و حال روحیمو خوب کرد و باهام منطقی صحبت کرد و به حالت عادی زندگی برگشتم

چند ماه جدا شدیم ازدواج کردیم میخوام بگم به همه اونایی که حسرت میخورن ب عشقشون نرسیدن اون حس و حال ش ...

یعنی با عشقت ازدواج کردی بعد جدا شدی؟دلیلش چی بود؟

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

الهی خدا جور کنه براتون 😔😔😔❤️

خیلی امید داشتم خدا جور کنه

ولی نشد، هیچ جوره نشد

امروز انقدر گریه کردم دارم میمیرم دیگه

زنگ زد بهم که منو آروم کنه، خودش، های های زد زیر گریه

خیییلی سخته عاشق باشی دو طرفه ولی جور نشه

داغونم دیگه نمیتونم برگردم به زندگیم

به وقتش میفهمی

امیدوارم 🥲

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

من اگه یه تار مو از سرش کم شه مُردمیعنی همچین اتفاقی رو چجوری دوام آوردی؟! الهی بمیرم واسه دلت

یه چیزی بگم؟

تنها زندگی میکرد و خیلی تنها بود شبا تا خود صبح زل میزدم به انلاین بودنش ک هروقت اف شدم بعد بخوابم ن مطمئن شم خوابیده

از هر راهی ک بگی میرفتم فقط خبرشو برام بیارن ک خوبه

چون تنها زندگی میکرد اکثرا حوصله غذا درست کردن نداشت براش غذا درست میکردم پک میکردم میفرستادم

از مادرش بیشتر حواسم بهش بود

اینا تمام برای وقتیه ک کات کردیم و دیگ کنارم نبود

و کات کردنش درست بعد از فوت شدن یکی از عزیزترین های زندگیم بود

ولی باتمام اینا راضیم به رضای خدا و حکمت خدارو دیدم با اینکه ثانیه به ثانیه این دوسالو من زجر کشیدم گریه کردم باخودم حرف زدم و راه رفتم

هلیا خانوم و دیگرررر هیچ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز