2777
2789
عنوان

عشق اول

| مشاهده متن کامل بحث + 723 بازدید | 98 پست
نمیدونم🥲💔💔💔

🥲🫂

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

الهی خداروشکر عزیزم منم خیلی دلم شکسته اونم منو دقیقا قبل عقدمون ولم کرد من موندم کوله بار حسرت تو ا ...

خدا یجوری کمکت میکنه که خودت هم ندونی چطور گذشت

الحق که هیچ چیزی جز عشق و محبت "زن"رو زیبا نمی کنه :)🌱

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدا یجوری کمکت میکنه که خودت هم ندونی چطور گذشت

انشالله امیدوارم 😔❤️

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

انشالله امیدوارم 😔❤️

ناراحت نباش عزیزم میگذره منم دوسال درگیر بودم حالم بد بود افسرده شدم ولی تهش تموم شد و فهمیدم این عمر من بود که هدر رف

الحق که هیچ چیزی جز عشق و محبت "زن"رو زیبا نمی کنه :)🌱
ناراحت نباش عزیزم میگذره منم دوسال درگیر بودم حالم بد بود افسرده شدم ولی تهش تموم شد و فهمیدم این عم ...

همش از آینده م از ازدواجم میترسم فک میکنم اون فرد ایده آلی بوده ک خدا برام فرستاده من قدرشو ندونستم 

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

میدونی، اصلاً به یه جا رسیدم واقعا بدون اون برام یعنی مرگاونم مثل منهتا آخر عمرم اگه نباشه و من براش ...

خدامیگه هرکسیو ک از من بیشتر دوست داشته باشی ازت میگیرمش حواست به احساست باشه

هلیا خانوم و دیگرررر هیچ
الهی بمیرمچجوری تحمل کردی؟؟؟

خدااانکنه مهربووونم 

خیلی حالم بد بود ولی مرور زمان همه چیو عوض میکنه ازدواج کردم ی بچه هم دارم اما کنار شوهرم حسی ک با عشقم داشتم رو ندارم

زیبا ترین دلتنگی دلتنگ بودن برای توست و تلخ ترین آن دلتنگ ماندن برای تویی که می دانم دیگر ندارمت …
همش از آینده م از ازدواجم میترسم فک میکنم اون فرد ایده آلی بوده ک خدا برام فرستاده من قدرشو ندونستم

تو هرکار خدا یه حکمتی هست 

الحق که هیچ چیزی جز عشق و محبت "زن"رو زیبا نمی کنه :)🌱
تو هرکار خدا یه حکمتی هست

امیدوارم همینجور باشه منم ب حکمت خدا ایمان دارم ❤️🫂

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز