2777
2789
عنوان

عشق اول

| مشاهده متن کامل بحث + 723 بازدید | 98 پست
وام کرد رفت بعد ۸ سال ازدواج کرد با دختر خالش اونم بدون خبر یک سالو نیم‌گریه و زاریو اه و نفرین کردم ...

الان اون زندگیش خوبه حتما؟🥺

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خودش رفت بعدها فهمبدم بهترکه رفت.اما گاهی دلم واسه اون حس تنگ میشه

الان ازدواج کردی ؟؟🥺🥺

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

یکی مزاحم من شد رفت با اون دعوا کرد برگشت منو بلاک کرد و تمام شد

خیلییییی خوشحالم ک رفته الان هرباری ک میبینمش خبرش میاد یا خبرشو میارن میگم خدایاااا حکمتتو شککککز

هلیا خانوم و دیگرررر هیچ
عشق چرت و پرت نوجوانی که عشق نبود

اولین عشقی ک از نظرت عشق بود چطور؟

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

انقد منو میشناخت تک ب تک منو حفظ بود من ی سلام خوبی میفرستادم میگفت اول بگو از چی ناراحتی هوامو خیلییی داشت نازمو میکشید مثل دوتا رفیق پایه هم بودیم خیلی خاطر همو میخواستیم اومد عروسی داداشم از اونجا ک برمیگشته خونه تصادف کرد و اسمونی شد حسرتش تا قیامت رو دلم موند💔

زیبا ترین دلتنگی دلتنگ بودن برای توست و تلخ ترین آن دلتنگ ماندن برای تویی که می دانم دیگر ندارمت …
عشق اول خرکیه فقط اسمش یادمه چون هم اسم همسرم بود😂سنم کم بود اشتباه زیادداشنم وکات همون بهتر ک کات ...

با همسرت سنتی ازدواج کردی بعدش؟

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

الان یه عشق واقعی رو دارم تجربه میکنمولی آخرش جدائیه، چون هیچ جوره به هم نمیرسیماین واقعآ دردناکهاز ...

الهی جیگرم چرا جدایی؟

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

عاشقش بودم ولی عذابم داد از زندگیم بیرونش کردم و به آرامش رسیدم. خدا رو شکر ندارمش

نر های سایت اگه بهم درخواستی بدن تگشون میکنم و آبرو براشون نمی‌ذارم.😤مخالف سر سخت کودک همسری هستم⛔.عادت ندارم به کسی توهین کنم مگر این که خودش احترام نگه نداره🤷.خیلی سخت به عشقم رسیدم پس اگه می‌بینید زیاد در موردش تاپیک میزنم بخاطر اینه فعلا اولویت زندگیمه🥹♥️گاهی اوقات نسبت های فامیلی رو دقیق نمیگم‌تو تاپیک هام که شناسایی نشم حلال کنید🙏

من چون بهم یدجور پشت کرد بدجور فحشم داد دوسدارم برگرده چون وابستشم

الهی بمیرم چند وقته رفته؟

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

با همسرت سنتی ازدواج کردی بعدش؟

نه من مخالف ازدواج سنتیم عشق واقعیو باهمسرم تجربه کردم عشقای قبل اون واقعا سوتفاهم بود

عشق از آن مردان شجاع است...برای مردهای ضعیف مادرانشان زن میگیرند..!😉💛 ❌️درخواست نده مرتیکه زبون نفهم❌️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز