1995saahar مدیر عضویت: 1401/06/20 تعداد پست: 8109 عنوان حج عمره | مشاهده متن کامل بحث + 6171 بازدید | 51 پست هزینه ی حج عمره چقدره و این که چرا دانشجویی 45 میبره؟ تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست. 1403/09/05 | 11:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شکوفه_بهاری_ناز عضویت: 1403/02/12 تعداد پست: 5617 بجای ریختن پول توو گلوی عربای آمریکایی به هم وطنان مظلوم خودتون کمک کنید که ثوابش از ۲۰ تا حج هم بیش ... اونایی که برا تفریح میرن انتالیا وترکیه ودبی وووووو هم جرات دارید اینارو بگید لطفا لایک نکنید💗 شیدای فاطمه(س)💖💖💖مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما ...غافل از انکه خدا هست دراندیشه ی ما ....
مامان_ریحانه_خانم_۳ عضویت: 1403/05/16 تعداد پست: 3103 بله میزنممنم بحثم بحث پول بود مگه غیر از اینه هرکس اختیار مالش رو داره و میتونه هرکاری دوست داره بکنه بره مکهکربلاعتباتحتی ترکیه و دبی و تورِ جهانگردی یا حتی بریزه تو جوب شاید ایشون و خیلیهای دیگه به اندازه وسعش به فقرا هم کمک میکنه ،دوست حج هم بره و اختیار کارش و پولش با خودشه هنر و عشق درهم آمیخت؛مـــــعــــلـــ❤️ــم شدم.....
خوشبخت_در_دنیاوآخرت عضویت: 1401/03/04 تعداد پست: 10212 هرکس اختیار مالش رو داره و میتونه هرکاری دوست داره بکنه بره مکهکربلاعتباتحتی ترکیه و دبی و تورِ جهان ... معلومه که اختیار داره خواستم شاید براشون تلنگری باشه ان شاءالله
فرشته39 عضویت: 1402/05/23 تعداد پست: 9272 حج معمولی 43 تومن هست؟. مطمعن هستین؟90 الی 100 هستشا ما اقدام کردیم ان شاءالله بریمگفتن ۴۳ تا ۴۶ تومن اگه فیش داشته باشیم ۴۳
1995saahar مدیر استارتر عضویت: 1401/06/20 تعداد پست: 8109 نه عزیزم قیمت حج عمره ۴۴ الی ۴۶ هست.دوست من رفته.حج عادی ۴۵ داد عه دانشجویی هم همین قدر میگیرن ک تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست.
1995saahar مدیر استارتر عضویت: 1401/06/20 تعداد پست: 8109 ما اقدام کردیم ان شاءالله بریمگفتن ۴۳ تا ۴۶ تومن اگه فیش داشته باشیم ۴۳ عه ینی اون فیشا انقدر بی ارزشن؟ تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست.
1995saahar مدیر استارتر عضویت: 1401/06/20 تعداد پست: 8109 هرکس اختیار مالش رو داره و میتونه هرکاری دوست داره بکنه بره مکهکربلاعتباتحتی ترکیه و دبی و تورِ جهان ... اره والا تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست.
1995saahar مدیر استارتر عضویت: 1401/06/20 تعداد پست: 8109 ما اقدام کردیم ان شاءالله بریمگفتن ۴۳ تا ۴۶ تومن اگه فیش داشته باشیم ۴۳ فیش هارو میفروشن 25 تومن اونایی ک اولیت اعزام دارن تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست.
فرشته39 عضویت: 1402/05/23 تعداد پست: 9272 عه ینی اون فیشا انقدر بی ارزشن؟ آره چرتن واقعاما فکر میکردیم مثلا فیشا بیست سی تومن ارزش داره بعد گفتن نه این فیش فقط باعث میشه اولویت با شما باشه برای اعزام😐
1995saahar مدیر استارتر عضویت: 1401/06/20 تعداد پست: 8109 آره چرتن واقعاما فکر میکردیم مثلا فیشا بیست سی تومن ارزش داره بعد گفتن نه این فیش فقط باعث میشه اولو ... وای خدای من بعد عزیزم چند روزه میبرن و میارن؟ و این که خدمات که میدن چیه؟ به نظرت چقدر اون جا خرج میشه؟ تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست.
فرشته39 عضویت: 1402/05/23 تعداد پست: 9272 فیش هارو میفروشن 25 تومن اونایی ک اولیت اعزام دارن نه بابا شاید اون فیش حج واجب باشه فکر نکنم اینقدر بشه ها😳
فرشته39 عضویت: 1402/05/23 تعداد پست: 9272 فیش هارو میفروشن 25 تومن اونایی ک اولیت اعزام دارن عزیز همین فیش ما اولویت های اوله از بابام سوال کردم قیمت کرده ۹ تومن فروش میره
1995saahar مدیر استارتر عضویت: 1401/06/20 تعداد پست: 8109 عزیز همین فیش ما اولویت های اوله از بابام سوال کردم قیمت کرده ۹ تومن فروش میره خب جز اون 9 تومن باید 45 هم ریخت درسته؟ تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست.
فرشته39 عضویت: 1402/05/23 تعداد پست: 9272 وای خدای من بعد عزیزم چند روزه میبرن و میارن؟ و این که خدمات که میدن چیه؟ به نظرت چقدر اون جا خرج می ... کل رفت و برگشت فکر کنم میشه هفت روز خدمات رو حقیقت اطلاع ندارم خرج هم کلا اونجا خرید نکنید زیاد چون میگن واقعا گرونه بازم اطلاع چندانی ندارم
1995saahar مدیر استارتر عضویت: 1401/06/20 تعداد پست: 8109 عزیز همین فیش ما اولویت های اوله از بابام سوال کردم قیمت کرده ۹ تومن فروش میره خب جز اون 9 تومن باید 45 هم ریخت درسته؟ تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست.