2777
2789
عنوان

اعتکاف

149 بازدید | 29 پست

الان اعتکاف ثبت نام کردم دعاکنیدبرام صلوات بفرستید اسمم دربیاد🥲

میشه برام یه صلوات بفرستی دوست عزیز به نیت اینکه سال دیگه خدابخاد و اون چیزی که تو ذهنمه برام اتفاق بیفته،دمت گرم🙂❤️

اعتکاف کجامگه ثبت نامیه؟

من برای حرم ثبت نام کردم

بله

میشه برام یه صلوات بفرستی دوست عزیز به نیت اینکه سال دیگه خدابخاد و اون چیزی که تو ذهنمه برام اتفاق بیفته،دمت گرم🙂❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگه اسم دراومدنیه؟

اره من برای حرم ثبت نام کردم

میشه برام یه صلوات بفرستی دوست عزیز به نیت اینکه سال دیگه خدابخاد و اون چیزی که تو ذهنمه برام اتفاق بیفته،دمت گرم🙂❤️

واااای یادش بخیر دو سال پیش اعتکاف رفته بودم حاجتم گرفتم

بابا بدتریننننن حال وارد شدم با بهتریننن حال خارح شدم

دشمن بداند شهید سید علی خامنه ای برای او خطرناک تر از سید علی خامنه ای خواهد بود، رهبرم را به شهادت رساندید با قلب های عاشقانش چه میکنید؟با شهادت رهبرم او را بار دیگر در قلب ما زنده زنده کردید، شهادت پر افتخار رهبرم بر او مبارک باد که آرزوی دیرینه اش بود.. و تسلیت بر ما که قرار بود پیش مرگشان باشیم و ماندیم..🖤

واااای یادش بخیر دو سال پیش اعتکاف رفته بودم حاجتم گرفتمبابا بدتریننننن حال وارد شدم با بهتریننن حال ...

خوش به سعادتت منم الان داغونم دعاکن برم😭

میشه برام یه صلوات بفرستی دوست عزیز به نیت اینکه سال دیگه خدابخاد و اون چیزی که تو ذهنمه برام اتفاق بیفته،دمت گرم🙂❤️

من برای حرم ثبت نام کردمبله

امام‌رضا؟

وزن بارداری ۸۶ ، بلافاصله  بعد زایمان ۷۸، روز چهلم ۶۹ هدف ۶۵ ، وزن الان و شش ماه پس از زایمان +شروع ورزش از ۴ ماه پس از زایمان ۶۴.۵ وزن فعلی یک سال بعد زایمان ۶۱

خوش به سعادتت منم الان داغونم دعاکن برم😭

میری انشالله..

دشمن بداند شهید سید علی خامنه ای برای او خطرناک تر از سید علی خامنه ای خواهد بود، رهبرم را به شهادت رساندید با قلب های عاشقانش چه میکنید؟با شهادت رهبرم او را بار دیگر در قلب ما زنده زنده کردید، شهادت پر افتخار رهبرم بر او مبارک باد که آرزوی دیرینه اش بود.. و تسلیت بر ما که قرار بود پیش مرگشان باشیم و ماندیم..🖤

چطور ثبت نام کردی فقط کد رهگیری میده کافیه؟

مشهدین؟

میشه برام یه صلوات بفرستی دوست عزیز به نیت اینکه سال دیگه خدابخاد و اون چیزی که تو ذهنمه برام اتفاق بیفته،دمت گرم🙂❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792