2777
2789
عنوان

درد ایودی

103 بازدید | 5 پست

سلام خانما من امروز ایودی گذاشتم و موقع گذاشتن خیلی درد بدی داشت برام الان ی پمادی هست که دکتر گفت باید ازش استفاده کنم یه وسیله مثل سرنگ هم داره

انقد حواس پرتم یادم رفت از دکتر بپرسم ایودی ک برام گذاشت مسی بود یا هورمونی از کجا بفهمم؟

گفت یک ماه دیگه بیا برای چک کردن انقد میترسم از دردش

حالا ک اومدم خونه با یه نوزاد دوماهه بدنم گیج و گر گرفته اس و حال ندارم خانمایی ک تجربه داشتید از ایودی

تا چند روز اینجوریه و درد بدن هست و چطور از اون پماد استفاده بکنم


قبل از اینکه می رفتید باید مسکن می خوردید که موقع گذاشتن درد نداشته باشید. دردش معمولا تا ٢٤ ساعت طول میکشه. من اصلا درد نداشتم.

در مورد مسی یا هورمونی بودن، دکتر باید توضیح میداد براتون. الان اگر بروشور ایودی را دادند، می تونید بفهميد. وگرنه که باید از دکتر بپرسید. از روی هزینه هم شاید بشه فهمید. 

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هزینش ۲تومن شد میشه فهمید ؟

نمی دونم. من ایران زندگی نمی کنم. من حدود ٦ سال پیش نوع هورمونی (امریکایی اصل) را ١٠٠ یورو خریدم. الان نمی دونم یورو چنده، ولی حدسم اینه نوع مسی گذاشته

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 
نمی دونم. من ایران زندگی نمی کنم. من حدود ٦ سال پیش نوع هورمونی (امریکایی اصل) را ١٠٠ یورو خریدم. ال ...

منم حدسم بر اینه ک مسی گذاشته چون گفت تا ۱۰سال از بارداری جلوگیری میکنه شنیدم ایودی هورمونی تا۵سال جواب میده 

منم حدسم بر اینه ک مسی گذاشته چون گفت تا ۱۰سال از بارداری جلوگیری میکنه شنیدم ایودی هورمونی تا۵سال ج ...

بله هورمونی بعد از حدود ٦ سال باید تعویض بشه. 

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز