rebecca999 مدیر عضویت: 1403/09/04 تعداد پست: 1140 عنوان حس شیشمییییی | مشاهده متن کامل بحث + 1790 بازدید | 341 پست میشه یا نه؟ درخواست دوستی ندین🤝🏻😐 1403/09/04 | 19:12 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
rebecca999 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/04 تعداد پست: 1140 ای کلک الان اینو گفتی که نه سیخ بسوزه نه کباب؟😂😂 تقریبن🤣😞 درخواست دوستی ندین🤝🏻😐
دخترشهریوریr عضویت: 1400/08/13 تعداد پست: 16859 هشت تا خواهر و یک مادر بسیار مداخله گر!!! یاخدا،،🥴🥴🥴خدا بتون صبر بده
سوسیسبندری عضویت: 1401/06/11 تعداد پست: 15838 واییی جرر🤣 به من بگو بین خودمون میمونه ایسگا گرفتی یا نه😂😂😂😂 ️
rebecca999 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/04 تعداد پست: 1140 به من بگو بین خودمون میمونه ایسگا گرفتی یا نه😂😂😂😂 بخدا حس شیشمما ولی ماله ترو یکم قاطی کردم راستش 🤣😭 درخواست دوستی ندین🤝🏻😐
میم1343 عضویت: 1398/07/05 تعداد پست: 4394 چقدر خوب،،خوب بعضی ها باشن میگن چون از پسرمجدا شد،،حس خوبی ندارن ،،ولی کلا به پسرتون فشارنیارید وارد ... آره میترسم خیلی زوده یک ماه شد
رها۱۱۱۱ عضویت: 1401/03/18 تعداد پست: 3137 نمیشه متسفانه میشه بگی با کراشم ارتباط میگیرم ؟ ممکنه رل بزنم یا آخرش ازدواج پسرهمسایمونه
سوسیسبندری عضویت: 1401/06/11 تعداد پست: 15838 بخدا حس شیشمما ولی ماله ترو یکم قاطی کردم راستش 🤣😭 چرا اخه 😂😂 پس این خاستگارا کجان چرا نیستن🤣🤣 ️
همسرش عضویت: 1402/07/02 تعداد پست: 11114 برا آرامش دلت حمد میخونم♥️اره ولی طول میکشه ماه تولد یا اول اسممبرگشت داریمحسش
دخترشهریوریr عضویت: 1400/08/13 تعداد پست: 16859 آره میترسم خیلی زوده یک ماه شد وای اره یه ماه خیلی زوده،،بش فشار نیارینقشنگ حالمونو درک میکنم ،بعد جدایی اولینخواستگاری که ا مد به حدی استرس داشتمکه باورم نمیشه،اصلا حال خوبی نیست به فکر ارتباط جدید،،مگر اینکه به حالت دوستی کم کمشکل بگیره
rebecca999 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/04 تعداد پست: 1140 چرا اخه 😂😂 پس این خاستگارا کجان چرا نیستن🤣🤣 نمیدونم کجان دقیقن🤣😞 درخواست دوستی ندین🤝🏻😐
rebecca999 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/04 تعداد پست: 1140 ماه تولد یا اول اسممبرگشت داریمحسش مهر یا مرداد م یا ی دوست داره درخواست دوستی ندین🤝🏻😐
میم1343 عضویت: 1398/07/05 تعداد پست: 4394 یاخدا،،🥴🥴🥴خدا بتون صبر بده باور میکنی سی سال از ازدواج مون میگذره ولی تمام شب یلدا ها رو باید خونه مادرش باشیم! و از خانواده ام همیشه طلبکاره