2777
2789
میگفتند ازش خوشمون نمیاد و قهر بودند باهاش حرف نمی‌زدند و مشکل و دعوا درست کردند

ای بابا😐مگه ا نا باید خوششون بیاد،چه طور به خاطر

همچین چی ایی یه زندگی رو خراب میکنن،،میدونم

واقعا سخته،،و ما خانوما عادت داریم مرور می‌کنیم

اتفاقای که افتاده با زمان همه چیز آرومتر میشه

با اینخودخوری خودتو نو از بین میبرین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ابان یا دی

ویژگی های ظاهری مهران رو میگی ؟

میومیوی نانازم 😄💖 بعضی وقتا یه حس انقد خوبه که ....نمیتونی راجبش حرف بزنی...🌼🌸حتی نمیتونی بهش فکر کنی...فقط گیجت میکنه !                                 از این گیج شدنا واسه هممون آرزو میکنم 😍💕
خوب منم همینو میگم دو تا زمان به من گفتی هم گفتی سال دیگه ازدواج میکنی هم گفتی چن سال دیگه وارد رابط ...

ممکنه اولیش بشه شایدم دومیش بشه 

والا انقد خواستگار داری خودمم قاطی کردم😭😂

درخواست دوستی ندین🤝🏻😐

ای بابا😐مگه ا نا باید خوششون بیاد،چه طور به خاطرهمچین چی ایی یه زندگی رو خراب میکنن،،میدونمواقعا سخ ...

الان شما آروم شدی؟

آخه دلم برای زندگی اون دختر میسوزه الکی الکی تباه شد

ای بابا😐مگه ا نا باید خوششون بیاد،چه طور به خاطرهمچین چی ایی یه زندگی رو خراب میکنن،،میدونمواقعا سخ ...

فقط این نیست زندگی جاریم هم خراب کردند ده سال میشه با هم قهر اند تازه بنده خدا پزشک هم هست

با من که مشکلی نداشت با هم صمیمی بودیم

چقدر خوب،،خوب بعضی ها باشن میگن چون از پسرم

جدا شد،،حس خوبی ندارن ،،ولی کلا به پسرتون فشار

نیارید وارد رابطه جدید به سرعت بسه،،من نمیدونم 

چند وقته جدا شدن،،یاپسرتون چقدر به خانومش

علاقه داشته،،ولی یه دوره باید طی بشه تا آدم مطمئن

بشه از تصمیمش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز