2777
2789
عنوان

کیک هویج‌ و گردو

69 بازدید | 7 پست

میخام کیم هویج بپزم برا اولین بار😂

اگه نکته ای دارید بگید خوب دربیاد جلو خانواده سربلند شم😑🤣

توی قابلمه خوب میشه؟؟کسی دریت کرده

میشه برام یه صلوات بفرستی دوست عزیز به نیت اینکه سال دیگه خدابخاد و اون چیزی که تو ذهنمه برام اتفاق بیفته،دمت گرم🙂❤️

حتما شکر و وانیل و تخم مرغ رو ۵ دقیقه با دور تند همزن ، بزن تا کرم رنگ و حجیم شه

نیم ساعت اول در فر یا همون قابلمه رو باز نکن

ته قابلمه کاغذ روغنی بنداز ، دیواره ها رو چرب نکن ، بعد پخت با چاقو جداشون کن

«ممکن است امروز هوا طوفانی باشد ، اما تا ابد که باران نخواهد بارید...🕊️🤍»

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من درست کردم تو قابلمه خوب نمیشه زیاد تو فر چون گریل میشه بهتره 

اما آب هویجو حتما با دستت فشار بده بگیر 

گردو هارو با به کم آرد مخلوط کن که ته نشین نشه تو کیکت 

وقتی مواد پودری رو ریختی خیلی هم نزن و در حد مخلوط شدن و یک دست شدن یا چند ثانیه با همزن دور تند بزن یا با لیسک به صورت دورانی هم بزن 

موقع هم زدن تخم مرغا هم حتما یکی دوبار دورگیری کن که بوی تخم مرغ نده کیکت

نیم ساعت اول هم اصلا در قابلمه رو باز نکن

دستورشو داری؟

از گوگل میخام درست کنم

میشه برام یه صلوات بفرستی دوست عزیز به نیت اینکه سال دیگه خدابخاد و اون چیزی که تو ذهنمه برام اتفاق بیفته،دمت گرم🙂❤️

حتما شکر و وانیل و تخم مرغ رو ۵ دقیقه با دور تند همزن ، بزن تا کرم رنگ و حجیم شهنیم ساعت اول در فر ی ...

مرسی❤️❤️کاغذ روغنی ندارم میتونم ازکاغذ معمولی استفاده کنم؟

میشه برام یه صلوات بفرستی دوست عزیز به نیت اینکه سال دیگه خدابخاد و اون چیزی که تو ذهنمه برام اتفاق بیفته،دمت گرم🙂❤️

من درست کردم تو قابلمه خوب نمیشه زیاد تو فر چون گریل میشه بهتره اما آب هویجو حتما با دستت فشار بده ب ...

دمت گرم مرسی❤️❤️

میشه برام یه صلوات بفرستی دوست عزیز به نیت اینکه سال دیگه خدابخاد و اون چیزی که تو ذهنمه برام اتفاق بیفته،دمت گرم🙂❤️

مرسی❤️❤️کاغذ روغنی ندارم میتونم ازکاغذ معمولی استفاده کنم؟

آره عزیزم 

کف ظرفو چرب کن

ی کاغذ تمیز بذار یکم بچرخون بعد برعکسش کن

«ممکن است امروز هوا طوفانی باشد ، اما تا ابد که باران نخواهد بارید...🕊️🤍»

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل شصت پا

hivaa1400 | 45 ثانیه پیش
2791
2779
2792