2777
2789
عنوان

قرص سایتوتک

7541 بازدید | 20 پست

خانوما ناخاسته باردار شدم ی بچه یک و نیم ساله دارم عصابم ب شدت ضعیفه و شرایط بارداری دوم ندارم 

میخام قرص سایتوتک بگیرم اونایی ک تجربه سقط با سایتوتک داشتین میشه بگین چجوری استفاده کردین خدا خیرتون بده

خدایا تو بساز ... تو بسازی قشنگتره 🌸✨️🌈

کدوم شهری

• برده‌داران زمان‌ها چوب حراجم زدند                                  دست اول تا برامد خود خریدم خویش را                                     •بزم‌سازان جهان می از سبوی پر خورند                                              چون تهی پیمانه بودم سرکشیدم خویش را

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم من وقتی پسرم یکسال و نیم بود دومی بدنیا امد.

خدا ک داده صبرشم میده....

خوشبحال مردها دلشان که بگیرد سیگار می‌کشند..هرزمانی هم که باشد بدون ترس ودلهره،به دل خیابان میزنند،حتی اگرشد وسایل دم دستشان رامیشکنند،اما ما زن ها چه؟؟؟نه خیابان برای دلتنگی هایمان امن است،نه سیگار با طبع لطیفمان سازگار...نه دل شکستن ظرف ها راداریم...مازن ها که دلمان میگیرد...زورمان به موهایمان میرسد...به ناخن هایمان میرسد...به بغضمان میرسد...ما زن ها درمواقع دلتنگی خیلی قوی که باشیم نهایت درگوشه ای مچاله می‌شویم وبی صدا می‌میریم..
عزیزم من وقتی پسرم یکسال و نیم بود دومی بدنیا امد.خدا ک داده صبرشم میده....

خواهر ب خدا اصلا شرایط نگه داری ندارم خدا خودش شاهد هست

خدایا تو بساز ... تو بسازی قشنگتره 🌸✨️🌈
الان یه عده میان میگن وای عزیزم اونم یه انسانه نکشیش 🤣🤣

خب این کجاش خنده داشت؟

گاهی در یک مکان تاریک هستی و فکر می کنی مَدفون شده ای اما در واقع تو را کاشته اند 🌱 “کریستین کین”
خواهر ب خدا اصلا شرایط نگه داری ندارم خدا خودش شاهد هست

چمیدونم والا اگه قلبش تشکیل نشده اینکارو بکن..اگه تشکیل شده ک واقعا خدا مقرر کرده ک این جوجه تو زندگیت باشه

خوشبحال مردها دلشان که بگیرد سیگار می‌کشند..هرزمانی هم که باشد بدون ترس ودلهره،به دل خیابان میزنند،حتی اگرشد وسایل دم دستشان رامیشکنند،اما ما زن ها چه؟؟؟نه خیابان برای دلتنگی هایمان امن است،نه سیگار با طبع لطیفمان سازگار...نه دل شکستن ظرف ها راداریم...مازن ها که دلمان میگیرد...زورمان به موهایمان میرسد...به ناخن هایمان میرسد...به بغضمان میرسد...ما زن ها درمواقع دلتنگی خیلی قوی که باشیم نهایت درگوشه ای مچاله می‌شویم وبی صدا می‌میریم..
زنداییم سقط کرد با این قرص راحت بود زیاد درد نکشید البته بستگی به بدنت داره

میشه بگی چندتا قرص خرید و چجوری ازشون استفاده کرد

خدایا تو بساز ... تو بسازی قشنگتره 🌸✨️🌈

عزیزم این کار خیری توش نیست نه برای خودت نه برای کسی که بهت مشاوره میده راهیه که اومدی این با اون بچت هیچ فرقی نداره خود خدا بهت داده از خودش بخواه بقیشم درست میکنه خودتو بدبخت نکن

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
چمیدونم والا اگه قلبش تشکیل نشده اینکارو بکن..اگه تشکیل شده ک واقعا خدا مقرر کرده ک این جوجه تو زندگ ...

یه بچه ب شدت شیطون دارم خودمم عصابم خیلی ضعیفه جوری ک همش جیغ و داد میکنم خودمم میدونم گناهه ولی ب خدا مجبورم واقعا

خدایا تو بساز ... تو بسازی قشنگتره 🌸✨️🌈
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز