fatirezi1234 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/20 تعداد پست: 221 عنوان سوزش سینه 58 بازدید | 6 پست بچه ها سه روزه قفسه سینم میسوزه راه میرم میشینم دراز میکشم سرفه میکنم نفس میکشم بازم میسوزه از چیه؟ نیازه برم دکتر 1403/09/03 | 11:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نازلیییییی_۲ عضویت: 1397/09/05 تعداد پست: 17312 احتمالا از معده ات هستبخارات معده باعث میشه.نفخ نداری؟ولی حتما برو دکتر خدا رو شکر در طرفی ایستادیم که اصلی ترین دشمن هرزه ترین و جنایتکارترین آدمهای روی زمین هستیم
mamane_agha_sorena عضویت: 1403/05/24 تعداد پست: 5418 حتما پزشک برونوع سوزشش نمیدونم ک چه مدلیهمن قولنج میشم این مدلی یه حالت سوزش سینه و کتف درد و تنگی نفس دارممیرم این مراکزی ک آدنو قولنج میکنن، همه جای آدمو خانمه فشار میده، تق و توق صدا میده، خوب میشمولی نوع حس و حال شما رو نمیدونم اَعطیتُکَ ما تُریدُ.. بهتر از اونی که میخوای ، بهت میدم🤲🏻❤🎈🎁
fatirezi1234 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/20 تعداد پست: 221 احتمالا از معده ات هستبخارات معده باعث میشه.نفخ نداری؟ولی حتما برو دکتر نه ندارم عزیزم
fatirezi1234 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/20 تعداد پست: 221 حتما پزشک برونوع سوزشش نمیدونم ک چه مدلیهمن قولنج میشم این مدلی یه حالت سوزش سینه و کتف درد و تنگی ن ... من فقط سوزش دارم
تمشکچروکیده عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 8141 وسط سینه ی سمت راستت؟؟؟انگار حالت زخم داری؟یا فقط سوزش؟ از مری و رفلاکس شدید
فریبا818 عضویت: 1403/04/27 تعداد پست: 7811 من فقط سوزش دارم خوب میتونی نفس بکشی؟ بدن در د داری. سرت سنگین شده؟ ما بیشتر در تخیلاتمان رنج میبریم تا در واقعیت.. سنکا