pollo مدیر استارتر عضویت: 1403/03/09 تعداد پست: 2452 عنوان خانوما 67 بازدید | 3 پست یه سوال برام پیش اومده،کسی که پری ش منظم و اوکیه هم ممکنه دچار ناباروری باشه؟اصن علایم ناباروری تو مجردی چیا هست؟خودشو نشون میده اصلا؟ چه استراحت خوبیست در جوار خودم😊خودم،برای خودم،با خودم،کنار خودم🙃 1403/09/02 | 09:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
simayii عضویت: 1403/08/02 تعداد پست: 5559 کم پیش میاد پری منظم باشه و باردار نشی خیلی کم و استثنا هستش
baran6558 عضویت: 1403/07/06 تعداد پست: 11955 به این چیزا فکر نکن اگه مشکلی نداری اگرم مشکل داری حتما برو دکتر
pollo مدیر استارتر عضویت: 1403/03/09 تعداد پست: 2452 به این چیزا فکر نکن اگه مشکلی نداری اگرم مشکل داری حتما برو دکتر نه هیچ مشکلی ندارم نه خودم نه تو خانواده ولی یهو ذهنم درگیر شد چه استراحت خوبیست در جوار خودم😊خودم،برای خودم،با خودم،کنار خودم🙃