2789

بستگی به شخصیت پسر داره، یه پسر پخته بالغ لذت میبره و متقابلا همین حس خوب رو بهتون برمیگردونه

پسر جوگیر خودشو دست بالا میگیره و یه طوری میشه که محبتتون دیگه به چشمش نمیاد. در وصف چیزی که شما میگین میشه گفت که

برای کسی که درکی از پرواز ندارد هرچقدر اوج بگیری کوچیکتر میشوی.

به درخواست خودم از نی نی یار، تعلیق حساب کاربری کردم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون قشنگ بود واقعا

زنده باشید، کلا بنظرم خودتون باشید هر چی حالتون رو خوب میکنه انجام بدین، اگه کسی فهمید میمونه و عاشقی میکنید اگرم نفهمید ردش میکنید میره، ولی تا زمانی که از کسی مطمئن نشدین صدتون رو نگذارید و هیچوقت از خط قرمزتون برا کسی نگذرید ادمایی که حد و مرز دارن بنظرم جذاب ترن. 

به درخواست خودم از نی نی یار، تعلیق حساب کاربری کردم.

اره من خیلی حد و مرز رعایت میکنم نمیدونم کجای کارم میلنگه...

چرا فک میکنید یه جای کار شما میلنگه، بنظرم به پارامترای مختلفی بستگی داره اصلا خودتون رو سرزنش نکنید، اتفاقا بعضیا اینقد خوبن که بقیه باور نمیکنن همچین فردی سینگل و تنها باشه، برا همین جلو نمیرن، 

به درخواست خودم از نی نی یار، تعلیق حساب کاربری کردم.

چرا فک میکنید یه جای کار شما میلنگه، بنظرم به پارامترای مختلفی بستگی داره اصلا خودتون رو سرزنش نکنید ...

اره درست میفرمایید قضیه اینجوره ک 4 سال پیش عاشف پسرعموم شدم اونم قسم میخورد فقط بامنه بعد 6 ماه گفت کات من داغون شدم تا امسال ک یهو پیام داد حلالم کن گفتم باشه میبخشمت گفت ب عنوان خواهرمی همسر اینده م نمیتونم ببینمت داغونم ک پس زده شدم ولی حرفاتون واقعا امید بود

اره درست میفرمایید قضیه اینجوره ک 4 سال پیش عاشف پسرعموم شدم اونم قسم میخورد فقط بامنه بعد 6 ماه گفت ...

ببینید به ایشون حق بدین گاهی نمیشه نه بخاطر اینکه شما بد بوده باشی، بحث بد و خوب بودن نیست بحث همشکل بودن ارزش ها و خواسته هاست، اتفاقا این شناخت با گذر زمان اتفاق میفته برای خوشبختیشون دعا کنید و باور کنید که چیزی که  مال ما باشه حتما روزی برای ما میشه.

به درخواست خودم از نی نی یار، تعلیق حساب کاربری کردم.

ببینید به ایشون حق بدین گاهی نمیشه نه بخاطر اینکه شما بد بوده باشی، بحث بد و خوب بودن نیست بحث همشکل ...

اره میگم ک خیلی مهربونم همش میگم خدایا خوشبختی و به پاش بریز شما روانشناسی خوندین؟

اره میگم ک خیلی مهربونم همش میگم خدایا خوشبختی و به پاش بریز شما روانشناسی خوندین؟

آفرین همین ذهنیت درسته.

من شیمی خوندم ولی کتابای روانشناسی و روانشناختی زیادی خوندم.

به درخواست خودم از نی نی یار، تعلیق حساب کاربری کردم.

اره خیلی خوبه روانشناسی کتاب هاشون ممنون از شما بیشتر وقتتون رو نمیگیرم

کتابم دوس نداشتین بخونسد حداقل پادکست گوش کنید توی کست باکس سرچ کنید میاد 

مثل صلح درون، این نقطه، جافکری و...

به درخواست خودم از نی نی یار، تعلیق حساب کاربری کردم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز