2777
2789
عنوان

واقعیت 💔

83 بازدید | 15 پست

دیدی بعضی ها میگن پول مهم نیس ما ادم پولکی نیستیم میگن ما پول پرست نیستیم هه 💔




چرت میگن بابا تو وجود همه ما انسان یه چیزی هس ب اسمم قدرت غرور همین ادم های خوب رو نگاه کنید 




بخوای بری دکتر اول ازت پول میخواد اگه پول نداشته باشی هتا اگه جلوشون بمیری براشون مهم نیست بری تو یه مغازه پول نداشته باشی هتا اگه گرسنه باشی پرتت میکنن بیرون ما ادم ها همه بازیگریم تو هر شرایطی نقش بازی می‌کنیم شاید الان گ این پیامو میخونی میگی نه من ادم خوبیم ن اصلا من انجوری نیستم ولی همش انکار 




من خیلی سختی کشیدم تحصیل رو ترک کردم بخاطر فقیری نداری بزور دارن شوهرم میدن بخاطر نداری بی پولی گرسنه خوابیدم بخاطر نداری فقیری 




من دختریم ک بیش از اون چیزی ک فکر کنین محدودیت خانوادگی دارم شب ها با هق هق خابم میبرع کتک خوردم غرورم شکست داغون شدم ولی هنوز همچنان زنده ام ولی روزی هزار بار میمیرم زنده میشم و امیدم اینه ک یه روز بتونم حدقل با گوشیم یه کار پیدا کنم ک حدقل بتونم خرج شارژ بسته اینترنتم رو در بیارم اینه زندگی من اینه سرنوشت من 💔




خدایاا اگه تو خسته نشدی ولی من دیگه بریدم




داستان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سنی هم نداری ، تازه اول راهی ، کلی راه باید بری ! میتونی درستو بخونی ، کار کنی ، کسب درامد کنی

سنی ندارم 💔نمیزارن درس بخونم و اینکه بیرون خونه هم نمیتونم کار کنم کاش یه کار با گوشی پیدا میکردم

داستان

سنی ندارم 💔نمیزارن درس بخونم و اینکه بیرون خونه هم نمیتونم کار کنم کاش یه کار با گوشی پیدا میکردم

خب چیا بلدی ؟ من هشت نه ساله اینترنتی کار میکنم ، خیلی درامد ندارم ، ولی پول خودمو درمیارم ، در. حدی که چیزایی ک دوست دارمو بخرم

من آمدم به امیدت ، توهم خدایی کن
کار با گوشی سراغ نداری ک بتونم حدقل خرج خودمولی در بیارم

میخوای اینترنتی کار کنی ؟ یا با گوشی کار کنی؟! با گوشی کار خاصی نمیشه کرد ، مگه اینکه بخوای ترید کنیی مثلا

من آمدم به امیدت ، توهم خدایی کن
میخوای اینترنتی کار کنی ؟ یا با گوشی کار کنی؟! با گوشی کار خاصی نمیشه کرد ، مگه اینکه بخوای ترید کنی ...

من فقط از دار دنیا یه گوشی دارم نمیدونمم چطوری درآمد داشته باشم 

داستان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز