2777
2789
عنوان

کمرم شکست دیگه

150 بازدید | 11 پست

سه هفته است از پوشک گرفتم..جیششو می گه اما شماره دو رو مشکل دارم.یه کمیشو تو شو.رت می کنه بعد می گه بریم دسشویی...بقیشو تو دسشویی..

...امشبم ده بار شو.رتشو الوده کرد هر دفعه قدر یه بند انگشت..سفتم نبود...نمی دونم خل شدم..

لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز

مبگذره منم این دوران و گذروندم هرچند سخت ولی میگذره صبور باش تا آخر پاییز کامل یاد میگیره

میدونی جهنم چیه؟میگن موقع مرگ چیزی که هستی چیزی که میتونستی باشی رو ملاقات میکنه.   و هیچ چیز جهنمی تر از اون لحظه نیست!...🌋

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم یک هفته گرفتم 

منم پی پی رو نمیگه تو‌شرتش اما روزی یکی دوبار بیشتر نیست که خودم میفهمم یک‌جا میشینه زور میزنه یا خم میشه میبرم سرویس میبینم بله 

تازه جیش هم نمیگه خودم هر نیم ساعت میبرم آب گرم میگیرم جیش می‌کنه 

باردارم هستم 

نمی دونم والا..پس چرا هر دففه قدر یه بند انگشته..

اگر ادامه دار بود ببر دکتر، بچه اشنا ما مریض بود مثل بچه شما بردن دکتر گفت ویروسه البته اون زیر دوسالشه‌ و مادرش ار الان اصرار داره از پوشک بگیرتش

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
وای خدا قوت

اره خیلی اذیت میشم خودمم تکرر دارم 

الآنم پی پی داشت بردم سرویس 

داره آب بازی می‌کنه بجای اینکه بشینه کارش بکنه بیاد 

ولی اگه همونو‌ نمیبردم کارش بیرون کامل انجام داده بود 

اره خیلی اذیت میشم خودمم تکرر دارم الآنم پی پی داشت بردم سرویس داره آب بازی می‌کنه بجای اینکه بشینه ...

دقیقا ادم نمی دونه چکار کنه

لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز