سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 عنوان کمرم شکست دیگه 150 بازدید | 11 پست سه هفته است از پوشک گرفتم..جیششو می گه اما شماره دو رو مشکل دارم.یه کمیشو تو شو.رت می کنه بعد می گه بریم دسشویی...بقیشو تو دسشویی.....امشبم ده بار شو.رتشو الوده کرد هر دفعه قدر یه بند انگشت..سفتم نبود...نمی دونم خل شدم.. لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز 1403/08/29 | 22:39 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بانوهزاره عضویت: 1396/10/20 تعداد پست: 3141 مبگذره منم این دوران و گذروندم هرچند سخت ولی میگذره صبور باش تا آخر پاییز کامل یاد میگیره میدونی جهنم چیه؟میگن موقع مرگ چیزی که هستی چیزی که میتونستی باشی رو ملاقات میکنه. و هیچ چیز جهنمی تر از اون لحظه نیست!...🌋
dn99 عضویت: 1400/01/13 تعداد پست: 13103 چند وقتشه؟ خب ده بار طببعی نیست بچه مسهله چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبیسوزد، شبی دیگر نمیسوزد.بزنی...نتونه بزنه، میزنه...!
sepehrelham عضویت: 1402/11/07 تعداد پست: 1027 منم یک هفته گرفتم منم پی پی رو نمیگه توشرتش اما روزی یکی دوبار بیشتر نیست که خودم میفهمم یکجا میشینه زور میزنه یا خم میشه میبرم سرویس میبینم بله تازه جیش هم نمیگه خودم هر نیم ساعت میبرم آب گرم میگیرم جیش میکنه باردارم هستم
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 مبگذره منم این دوران و گذروندم هرچند سخت ولی میگذره صبور باش تا آخر پاییز کامل یاد میگیره تو رو خدا دعا کن لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 چند وقتشه؟ خب ده بار طببعی نیست بچه مسهله سه سالشه لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 چند وقتشه؟ خب ده بار طببعی نیست بچه مسهله نمی دونم والا..پس چرا هر دففه قدر یه بند انگشته.. لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 منم یک هفته گرفتم منم پی پی رو نمیگه توشرتش اما روزی یکی دوبار بیشتر نیست که خودم میفهمم یکجا میشی ... وای خدا قوت لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
dn99 عضویت: 1400/01/13 تعداد پست: 13103 نمی دونم والا..پس چرا هر دففه قدر یه بند انگشته.. اگر ادامه دار بود ببر دکتر، بچه اشنا ما مریض بود مثل بچه شما بردن دکتر گفت ویروسه البته اون زیر دوسالشه و مادرش ار الان اصرار داره از پوشک بگیرتش چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبیسوزد، شبی دیگر نمیسوزد.بزنی...نتونه بزنه، میزنه...!
sepehrelham عضویت: 1402/11/07 تعداد پست: 1027 وای خدا قوت اره خیلی اذیت میشم خودمم تکرر دارم الآنم پی پی داشت بردم سرویس داره آب بازی میکنه بجای اینکه بشینه کارش بکنه بیاد ولی اگه همونو نمیبردم کارش بیرون کامل انجام داده بود
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 اره خیلی اذیت میشم خودمم تکرر دارم الآنم پی پی داشت بردم سرویس داره آب بازی میکنه بجای اینکه بشینه ... دقیقا ادم نمی دونه چکار کنه لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 اگر ادامه دار بود ببر دکتر، بچه اشنا ما مریض بود مثل بچه شما بردن دکتر گفت ویروسه البته اون زیر دوسا ... ممنونم لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز