2777
2789
عنوان

حالم خیلی بده😭

274 بازدید | 17 پست

برام دعا کنین صلوات یا امن یجیبی

نمیدونم چه مرگمه ولی تنهایی تو خونم پره

مرا در واپسین روزها بیاد آور...                                                 صبح میشه این شب،باز میشه این در.. ای که مرا خوانده راه نشانم بده دعا کنید برام 🥲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تقریباً حال هممون همینه ولی مجبوریم به روی خودمون نیاریم

من الان دو هفته بود مبگفتم ،pmsام پری *ودم بخاطر اونه

ولی تموم شد هفته سومیه ک حالم بده

هیچوقت انقدر احساس خلا نمیکردم 

وای خدا به دادم برسه فقط

مرا در واپسین روزها بیاد آور...                                                 صبح میشه این شب،باز میشه این در.. ای که مرا خوانده راه نشانم بده دعا کنید برام 🥲

چندسالته عزیزم؟

چند ماه دیگه ۲۹ تموم میشه

ینی قشنگ حس میکنم خالی و هبوط رو

مرا در واپسین روزها بیاد آور...                                                 صبح میشه این شب،باز میشه این در.. ای که مرا خوانده راه نشانم بده دعا کنید برام 🥲

منم عین شماعم 🥲

من انقد بده که ایموجیم نمیاد

مرا در واپسین روزها بیاد آور...                                                 صبح میشه این شب،باز میشه این در.. ای که مرا خوانده راه نشانم بده دعا کنید برام 🥲

من الان دو هفته بود مبگفتم ،pmsام پری *ودم بخاطر اونهولی تموم شد هفته سومیه ک حالم بدههیچوقت انقدر ا ...

بخوای بیشتر به این حست پر و بال بدی بیشتر غرق میشی توش پاشو به خودت برس و مثبت فکر کن به داشته هات به چیزای با ارزش زندگیت

🥲🥲من ازت دلخورم ....دلمو میبرم ....

من انقد بده که ایموجیم نمیاد

به این فکر کن خیلی ها مثل تو خوب نیستن و تنها نیستی.زندگی دیگه چه میشه کرد

یه جایی از زندگی نه راه پس داری و نه راه پیش.سخترین جای جهان آفرینش همینجاست.از این مرحله عبور کنی واقعا یه قهرمانی و قابل احترام.
چند ماه دیگه ۲۹ تموم میشهینی قشنگ حس میکنم خالی و هبوط رو

دقیقا همسن هستیم وقتی تاپیک رو دیدم فک کردم خودم نوشتمش

عشق با انگشت های کشیده پیانو مینواخت... من پا به پای پونه های وحشی میرقصیدم... باران می آمد... بهارنارنج ها همه مست... هوا هوای تو بود🌿☘🍃🍀
دقیقا همسن هستیم وقتی تاپیک رو دیدم فک کردم خودم نوشتمش

تو باهاش چیکار میکنی؟

من دیگه انقد رد دادم زنگ زدم به اکس سمّیم

مرا در واپسین روزها بیاد آور...                                                 صبح میشه این شب،باز میشه این در.. ای که مرا خوانده راه نشانم بده دعا کنید برام 🥲

ببین صبح ها بیدار شدیسوره یسجن و مزمل رو بذار با صدای بلند پخش شهدعای هفت صحیف سجادیه و زیارت عاشورا ...

سرکار میرم اخه ولی سعی میکنم گوش بدم ،اصلن انگار همه درا روم قفل شده

از خاستگارام متنفر میشم از پدر مادرم از همه

مرا در واپسین روزها بیاد آور...                                                 صبح میشه این شب،باز میشه این در.. ای که مرا خوانده راه نشانم بده دعا کنید برام 🥲

سرکار میرم اخه ولی سعی میکنم گوش بدم ،اصلن انگار همه درا روم قفل شدهاز خاستگارام متنفر میشم از پدر م ...

عر وقت اومدی خونه

یا دان کن تو گوشی بذار تو گوشت هنزفری بخونه برات

انشالله حل میشه مشکلت

با خدا بیشتر حرف بزن


 خانه شماره 12 میدان گریمولد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز