2777
2789
عنوان

ترس از یبوست😫

132 بازدید | 10 پست

باردارم‌ ومشکل یبوست دارم

عذر میخوام دفعه ی قبلی خیلی اذیت شدم و واقعا دگ میترسم از سرویس رفتن😫

شربت لاکسی ژل گرفتم و خوردم چن روز

سبزیجات هم فقط دو روز تونستم بخورم بعدش دگ بخاطر تهوع و ... چندروزه یه وعده رو بزور میخورم ومایعاتم هیچی

حالا ترس دارم چیکار کنم

شیر داغ ناشتا 

مومو به ژاپنی میشه هلو🍑۹ اسفند ۱۴۰۴ با تک تک سلولام شاد شدم🫂😂 باهام مخالفی خوشحال میشم ریپ نزنی💙🐈⬛مامان یه پیشی🐾 😸 🧶خانه نشینی رو تبلیغ نکنید خونه داری شغل نیست🫸🔆 بحث دینی اینام با من نکنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم درگیرشم میخوام خاکشیر بخرم صبح ناشتا با آب گرم بخورم میگن خوبه 

اگه دلت خنده خواست وارد این تاپیکم شو سوتی های کاربرا توشه کلی میخندی 😁 اگه دلت وا شد اگه دوست داشتی واسه حاجتم صلوات بفرست دوست خوبم ❤️.                        https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=9894483&slug=%D8%B3%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%81%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA&postId=389290421

پیاده روی

🌝تو لایق بخشش نبودی، اما من لایق آرامش بودم، پس بخشیدم.تو لایق احترام و ادب نبودی، من نخواستم شخصیت خودمو زیر سوال ببرم، پس در جواب بی احترامی، درست برخورد کردم. تو لایق کمک من نبودی، من لایق انسان بودن بودم، پس هرکاری از دستم برومد برات انجام دادم. تو لایق توجه من نبودی، من لایق روح آزاد و قلب سبک بودم، پس ابرازش کردم.تو لایق بودن توی زندگی من و خاطراتم نبودی، من لایق داشتن تجربه های سخت، درس گرفتن و قوی شدن بودم پس خدا تورو سر راهم گذاشت .🌱 اکانت موقتا دست ۳ نفره

فقط دوغ پروبیوتیک براخانومای باردارطراحی شده یعنی سنگوآب میکنه

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

هرچی نخوری بدتر باید انقد بخوری ک معده ت پر بشه . اگه کم بخوری عمل هضمم درست انجام نمیشه .. خیلی چیزا برای یبوست خوبه.. میوه و سبزی ک عالیه .. انگور خیلی خوبه . انجیر . پرزردالو. آلوها خوبن.. اب زیاد بخور . تحرک داشته باش روغن زیتون همراه غذات بخور... غذاهای سرد و لبنیات فعلا نخور تا بهتر شی .. لواشک خوبه.. بعضیا با اب انبه اوکی میشن . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792