سلام بچه نظرتون در مورد حسادت چیه تا حالا حسادت کردین یا نه من خودم شده حسادت کنم ولی به هیچ عنوان به کسی ضربه نزدم و بد راهنمایی اش نکردم واز رفتار خودم هم ناراحت شدم که حسادت کردم به طرف ولی بعضی ها هستن ذاتشون خرابه و به بقیه ضربه هم میزنن و اذیت میکنن و کلا خطرناک هستن
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من یکبار خواهر شوهرم باهام بد بود اول های عقدم یه جوری باهاش بدشدم که گفتم به شوهرمم با خواهرت جواب چت و پیامش نده بعد خانواده شوهرم فکر میکنن من ادم حسودیم ولی نمیفهمن دلگیرم از دست رفتار دخترشون همجا نشستن گفتن حسودم
ببین عزیزم من ام وقتی همسن تو بودم با همچین ادم های عقده ای بیشخصیت ای همکلاسی بودم سعی کن درست رو ببری جلو سعی کن ادم حسابش نکنی اگه مسخره ات کرد جواب بده ابروش رو ببر