2777
2789
عنوان

حملات پنیک شدید😭💔

266 بازدید | 27 پست

لرز شدید و حالت تهوع و تپش قلب و کلا بی قراری چیکار کنم خوب بشم فقط با آمپول خوب میشم😭💔

🦋هر کی لایک کنه خره لایک نکن خواهر من آخه🦋جون مادرت لایک نکن✨️کاربری دست دو نفر هست دوستان✨️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم الان پانیکم تنگی نفس شدید دارم

منم مثل شما بودم دکتر برام اسنترا نوشت هر روز مصرف کنم و فزصرالپرتزولام ۱ رو نصف کنم زیر زبونم بذارم موقع تنگی نفس شدید 

خیییلی خوب شدم شکر خدا .روانپزشک برو حتما 

فقط 7 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
وای عزیزم دومین باره تاپیکتو میبینم ولی هیچ اطلاعی ندارم راجبش ، امیدوارم که یکی اینجا پیدا شه که را ...

مرسی عزیزم فقط دعا کن زود خوب بشم لطفااا😢🤍

🦋هر کی لایک کنه خره لایک نکن خواهر من آخه🦋جون مادرت لایک نکن✨️کاربری دست دو نفر هست دوستان✨️

تو شیردهی میشه خورد؟

نه آلپرازولام نمیشه ولی اسنترا فک کنم بشه .برای همین میگم برو روانپزشک تا داروی مورد نیاز و بی خطر رو برات تجویز کنه 

من چقدر دگزا زدم برای تنگی نفسم و چقد داروی ریه خوردم بی فایده فقط با همین دوتا قرص رفت که رفت 

فقط 7 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
مرسی عزیزم فقط دعا کن زود خوب بشم لطفااا😢🤍

منم مثل شما عزیزم نگران نباش بی خطر ترین نوع تنگی نفس و توس قلب همین حملات پانیک هستن که خود کنترلی نیاز دارن فقط 

برو جلو پنجره چند تا نفس عمیق بکش یه پادکست آرامش بخش هم دانلود کن گوش کن پشت گوشات و شقیقه هات رو هم ماساژ بده خوب میشی 

فردا هم برو پیش روانپزشک حتما 

فقط 7 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
چرا انقد زیاد شده قبلنا نمیشنیدم اصلا برای چی اینجوری میشید بچه ها؟دلیل و راه حلش چیه؟

واقعا. خیلی زیاد. نمی‌دونم چرا احساس می‌کنم عوارض جانبی یه سری داروهاست که خیلیامصرف کردن😕

سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی/عشق محمّد بس است و آل محمّد💝

درکت می کنم عزیزم من هر لحظه فکر می کردم دارم می میرم ولی با روانپزشک صحبت کردم می گفت این حملات اصلا خطرناک نیست نفس عمیق بکش فضای آزاد برو ورزش کن مخصوصایوگا  فکرای خوب کن من خیلی تغییر کردم خداروشکر

رفته ام از خویش کسی منزل نیست 😔😔😔😔😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز