2777
2789
عنوان

بعداز سقط

154 بازدید | 26 پست

سلام دوستان من ۱۴ ماه پیش سقط کردم تا ۱۰روز خونریزی داشتم بعدش رفتم سونو بقایا داشتم که بازم دکتر بهم زیرزبانی داد دوباره ۲۵ پریود شدم درحد لکه بینی فقط یادم نیست چقد طول کشید 

الان ۱۴منتظر بودم پریود بشم نشدم باز گفتم شاید ۲۵ام بشم بازم نشدم فقط چندروز پیش یکی دوتا ترشح قهوه ای داشتم 

الان باز برم سونو و دکتر یا منتظر بمونم پریود بشم؟؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره برو دکتر حتما ...شایدم مال قرصای ک میخوری بهم ریخته واینکه چرادوس نداری بچه بیاری مگه چن سالته!؟

احتمالا فردا برم دکتر 

اره قرصم زیاد خوردم 

۲۸سالمه یه نوزاد ۹ماهه دارم

برو دکتر شاید بخاطر قرصا هورمونات بهم ریخته بی بی چک هم بزن ضرر نداره ولی احتمال زیاد بخاطر قرصا هست و خب البته استرس هم مهمه

تو این سایت حرف حق زدن( حرف سیاسی) ⛔️⛔️⛔️⛔️پسرم تو خواهی خندید درست در جایی که روزی گریه کرده بودی💔🙎🏻‍♂️💔مارتیا مامان عاشقته💞💞 

برو دکتر شاید بخاطر قرصا هورمونات بهم ریخته بی بی چک هم بزن ضرر نداره ولی احتمال زیاد بخاطر قرصا هست ...

گفتم بی بی چک به همراه قرص برنج میگیرم🫠تا مثبت بشه قرصو میندازم بالا بسلامتیه خودم🥲

انشاءالله که بخاطر هورموناست

گفتم بی بی چک به همراه قرص برنج میگیرم🫠تا مثبت بشه قرصو میندازم بالا بسلامتیه خودم🥲انشاءالله که بخ ...

دور از جونت قرص برنج که بهت نمیدن اگر پیدا کردی جونت بالا میاد تا تموم کنی رگهای بدنت از داخل منفجر میشه و ذره ذره تموم میکنی دور از جونت من دیدم تمام بدن طرف کبود و ورم میکنه و اصلا نمیشه نزدیکش شد چون حتی گازی هم که خارج میشه از بدن بخاطر قرصه سمی هست این حرفو نزن اصلا اسم قرص برنج نیار 

تو این سایت حرف حق زدن( حرف سیاسی) ⛔️⛔️⛔️⛔️پسرم تو خواهی خندید درست در جایی که روزی گریه کرده بودی💔🙎🏻‍♂️💔مارتیا مامان عاشقته💞💞 

دور از جونت قرص برنج که بهت نمیدن اگر پیدا کردی جونت بالا میاد تا تموم کنی رگهای بدنت از داخل منفجر ...

بخدا نمیدونی چقد حالم بده ابجی خستم خیلی خسته 

یدونه دوقلویی دارم با یدونه کوچولو همسرمم مثل دوقلوهام جونمو در آورده واسه همین کاربریمو زدم مامی گلها‌ ۵ دوتا همسرمو حساب کردم دیگه کشش ندارم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز