سلام من تازه عروسم
شناخت خوبی از خانواده شوهرم ندارم
چون شوهرم مجردی اینجا زندگی میکرد
اونا شهرستان
بخاطره همون زیاد برخورد نداشتم باهاشون
وای انگار خانواده سردین
باباشون خیلی خسیس وضعش خوبه بخاطره خسیس بودنش
مادر شوهرم دق کرد به رحمت خدا رفته
۴ تا خواهر شوهرردارم
یکیش که از من بزرگتر حس می کنم حسود
چون بارها بهم تیکه انداخت
خواهر شوهر وسطیم موندم چطوری چون تازگیا استوریمو نگاه نمی کنه
اون یکی که با شوهرش تو شکایتن یه ادم روک جیغ جیغو
حس می کنم خوب نیستن شوهرمم یه ادم دهن بین ساده یی خیلی می ترسم از دخالتشون ..