بی خیال
آخه این برا آدمیه ک دیگران ب فکرش باشن
من کسی رو ندارم ب فکرم باشه
از همه اطرافیانم متنفرم
خودبیمار انگاری دارم
هر بار توهم یه بیماری دارم
بقیه میدونن چه قدر حالم بده و براشون مهم نیست
گاهی تصمیم میگیرم بزارم برم
دیگه جواب هیچ کسی رو هم ندم...