2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونمکلا حالت افسرده ها رو دارم همیشه خیلی وقته از ته دل نخندیدم🙂

خب افسردگی درمون داره


آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

خب افسردگی درمون داره

بی خیال 

آخه این برا آدمیه ک دیگران ب فکرش باشن 

من کسی رو ندارم ب فکرم باشه 

از همه اطرافیانم متنفرم

خودبیمار انگاری دارم 

هر بار توهم یه بیماری دارم 

بقیه میدونن چه قدر حالم بده و براشون مهم نیست

گاهی تصمیم میگیرم بزارم برم 

دیگه جواب هیچ کسی رو هم ندم...

[QUOTE=360644457]بی خیال  آخه این برا آدمیه ک دیگران ب فکرش باشن  من کسی رو ندارم ب فکرم باشه  از ه ...[/QUOTE

خودت نگران خودت باش

منم توهم بیماری داشتم خوب شدم

آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

بی خیال آخه این برا آدمیه ک دیگران ب فکرش باشن من کسی رو ندارم ب فکرم باشه از همه اطرافیانم متنفرمخو ...

ببین منم یه سره نادیده گرفته شدم کسی تحویلم نگرفته خیلی تحقیر شدم ولی اجازه ندادم درد نابودم کنه

آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

چ بیماری هایی چرا این طور شدی؟چی کار کردی خوب شدی؟

من وسواس داشتم خوب شدم

افسردگی داشتم خوب شدم 

خود بیمار انگاری داشتم خوب شدم 

من رفتم اجتماع توکل به خدا کردم بهتر شدم

آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

تو نمیدونم من چه قدررررر خستم....

خوب دقیقا چی شده؟


آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

خوب دقیقا چی شده؟

این توهم بیماری داره دیوونم میکنه 

هر بار یه چی

حالا هم یه لکه ی قرمز زده رو ساق پام چندماهه خوب نشده بیشتر شده خارش و اینا هم نداره دکترا میگن اگزماست 

مگه اگزما خارش نباید داشته باشه؟

فردا نوبت دکتر دارم باز 

استرس دارم...

همش میترسم چیز بدی باشه 

اطرافیانمم نسبت بهم سرد شدن انگار...

این توهم بیماری داره دیوونم میکنه هر بار یه چیحالا هم یه لکه ی قرمز زده رو ساق پام چندماهه خوب نشده ...

به افکارت اهمیت نده همین کارو بکن

آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز