از ۲۲بهمن۱۴۰۴ این اکانتو به شخص دیگه ای واگذار میکنم☺️ ۹بهمن۱۴۰۳ تا ۴اسفند۱۴۰۳ اکانتمو به کسی امانت داده بودم، بخاطر همین بعضی هارو لغو دوستی زدم، کامنتایی که توی این بازه زمانی گذاشته شده، مربوط به من نیست.نمیکنی ای گل یه دم یادم، که همچو اشک از چشمت افتادم💔، تا کی بی تو بود، از غم خون دل من، آه از دل تو، گرچه ز محنت خوارم کردی، با غم و حیرت بارم کردی، مهرتو دارم باز، بکن ای گل با من هر چه توانی ناز هر چه توانی ناز، بقیشو بلد نیستم.بهار دیگه خزون شده.
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
وقتی قفل میکنید، کسی نمیتونه تو تاپیکتون پست بذاره
روی عکس پروفایل و بعد «نی نی سایت من» میزنید
بعد روی «پست جدید در تاپیک هایی که ایجاد کردم» میزنید
سمت چپ روی قفل کردن میزنید
از ۲۲بهمن۱۴۰۴ این اکانتو به شخص دیگه ای واگذار میکنم☺️ ۹بهمن۱۴۰۳ تا ۴اسفند۱۴۰۳ اکانتمو به کسی امانت داده بودم، بخاطر همین بعضی هارو لغو دوستی زدم، کامنتایی که توی این بازه زمانی گذاشته شده، مربوط به من نیست.نمیکنی ای گل یه دم یادم، که همچو اشک از چشمت افتادم💔، تا کی بی تو بود، از غم خون دل من، آه از دل تو، گرچه ز محنت خوارم کردی، با غم و حیرت بارم کردی، مهرتو دارم باز، بکن ای گل با من هر چه توانی ناز هر چه توانی ناز، بقیشو بلد نیستم.بهار دیگه خزون شده.
از ۲۲بهمن۱۴۰۴ این اکانتو به شخص دیگه ای واگذار میکنم☺️ ۹بهمن۱۴۰۳ تا ۴اسفند۱۴۰۳ اکانتمو به کسی امانت داده بودم، بخاطر همین بعضی هارو لغو دوستی زدم، کامنتایی که توی این بازه زمانی گذاشته شده، مربوط به من نیست.نمیکنی ای گل یه دم یادم، که همچو اشک از چشمت افتادم💔، تا کی بی تو بود، از غم خون دل من، آه از دل تو، گرچه ز محنت خوارم کردی، با غم و حیرت بارم کردی، مهرتو دارم باز، بکن ای گل با من هر چه توانی ناز هر چه توانی ناز، بقیشو بلد نیستم.بهار دیگه خزون شده.