بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم همین حس تورودارمچن روزه نفس کشیدنم واسم سختهاز خودکشی میترسم وگرنه انجامش میدادم
باورت نمشه انگار دنیا هم منو پس میزنه هر کار میکنم که یه کار خوب پیدا کنم اصلا نمیشه هر استخدامی شرکت میکنم تلاشم میکنم قبول نمیشم هر چی میگذره بیشتر میرم تو باتلاق ،نه خواستگار خوبی میاد که ازدواج کنم نه کار خوب گیر میاد که شاغل بشم ،پس رسالتم چیه تو این دنیای کوفتی ای کاش میمردم دیگه انقدر عذاب نمیکشیدم
باورت نمشه انگار دنیا هم منو پس میزنه هر کار میکنم که یه کار خوب پیدا کنم اصلا نمیشه هر استخدامی شرک ...
عزیزم از گذشته من بدتری؟؟؟خداشاهده ن زندگیناممو بخونی میفهمی امید همیشه هست خدا همیشه حواسش بهمون هست فقط ما خیلی عجولیم...تو تایپیکام میبینی گوشه ای از زندگیناممو بخونی امیدوار میشی