این ۳ سال تموم بشه راحت بشم،انشا...🦧
تلگرامم رو باز کردم ددی فاکر کلاسمون نوشته بالاخره تلاش هات برای عاشق کردن من جواب داد،من الان عاشقت شدم؛حست چیه؟؟؟
من این بشر رو مسخره میکردم و بعد میرفت پیش مشاورمون شکایتم رو میکرد و من هرروز یا تو دفتر مدیرم یا مشاور بعد الان همچین غلطی کرده...چی بگم بهش؟؟؟😡😡😡