2777
2789
عنوان

بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 216 بازدید | 37 پست
دکتر رفتم بهم شياف داده روزى يکى اما اصلا و ابدا هيچ علامت باردارى ندارم حتى واژنم خشکه سر بچه اولم ...


دوتا بارداری مث هم نیستن.منم اولی اصلا ترشحات نداشتم.

شیاف رو استفاده کن.استراحت کن خیلی.

خدای خوبم بخاطر همه چیز ازت ممنونم مثل همیشه مراقب زندگیم باش

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


علایمش ک میتونه باشه...ولی تست نزن.اگه منفی کاذب باشه بیشتر استرس میگیری عزیزم...

آره باشه عزیزم اگه باردار بودم‌ تاپیک میزنم😎😎😉😍😍

My LIfe,My ChoIceS,My mIstakeSMy LessOnS,NOT yuoR busIness.
دوتا بارداری مث هم نیستن.منم اولی اصلا ترشحات نداشتم. شیاف رو استفاده کن.استراحت کن خیلی.

اره عزيزم استراحت مطلقم و نزديکى هم گفت نداشته باش ولى خودم مشکوکم, خداکنه تا اخر همينطورى باشم. فقط مشکل لکبينى حل بشه انشالله

خدايا عشق تو برام کافيه منو ببخش!   

من که از وقتی حامله شدم نزدیکی تعطیل شده هردومون میترسیم اخه قبلا 1 سقط داشتم

《اللهم صل علی محمد و آل محمد》پروردگارا...از تو ایمانی می خواهم که به قلبم پیوسته باشد...چنان که نیک بدانم که جز آنچه تو برایم نوشته ای به من نرسد...مرا به بهره ای که از زندگی بخشیده ای خرسند دار...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792