من ازاول پریودم درحد۴روزه دوروزاول خونریزی دوروزبعد لکه بینی بدون هیچ دردی الان که ۹ماهه برابارداری اقدام کردم میترسم نکنه کلاذخیره ی تخمدان خیلی کم بوده یاتنبلی شدیددارم ولی منظمه 😔🥺تازه یه ماهه تحت نظرم هفته بعدمیرم سونومیترسم خیلی😔😔
نگران نباش...من خیلی هارو میشناسم که با این دو مشکل هم راحت باردار شدن...ولی تو به نظر اوکی میای...
❤️❤️❤️سلام.اگه تو تاپیکی از منم حرفی شنیدین که ناراحتتون کرد لطفا حلال کنید.آدم گاهی تو شرایطی هست که نسنجیده حرف میزنه.شما هم سعی کنید قبل جواب دادن و حرف زدن اول فکر کنید...چون آب ریخته به جوی باز نمیگردد...❤️❤️❤️