2777
2789
عنوان

خیانتتتت

| مشاهده متن کامل بحث + 4813 بازدید | 448 پست
الان همه چون پول داخلشه میرن سمت این جور کارا ...ی زنه بود گفت من شوهر نمیخامو شب تا صبح بشور بساب م ...

دقیقا 

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بخداااااعقط پول داشته باااش قیاف خرررر اشکالی نداره تازه مده😂

خخخخخخ

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

بخداااااعقط پول داشته باااش قیاف خرررر اشکالی نداره تازه مده😂

چن سالته شما جالبه تواین سایت اومدی 

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

منیش و خدااا دی زندگیه ...وله کم بخف فره بخفی چاق بیودن😂🤷‍♂️

چاقاو بیمنه، دی فایده نیره 😁

خفتویم گوشیم سایلنت نکردویم، زنگ دانه پیم له خاو هلسیم 

الان نیزانم چه وقته حالم گیریاس🤕

۲۷والا ی شیر خشک گرفتیم واسه چاقی زدیم نت و با سرزمین عجایب آشنا شدیم

خخخخ افرین سرزمین عجایبو خوب اومدی پس همسن وسال شوهرمی شماام  شوهرمنم متولد ۷۵

شیر خشک ازکجا گرفتی؟ وزنت زیادشد یانه؟  اگ میخای چاق شی هرروز آبمیوه طبیعی بگیر بخور خودت سیب وایناابشو بگیر وهرشب سیب زمینی سرخ کن بخور

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

چاقاو بیمنه، دی فایده نیره 😁خفتویم گوشیم سایلنت نکردویم، زنگ دانه پیم له خاو هلسیم الان نیزانم چه و ...

یکم له عو چاقیده بده من ثواب دیره🥺گناه دیری ولا😂😂مه بیواتاتام قیره خراو دامه په😂😂😂حالد ارا خراوه چ بیوه🤔😐

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

خخخخ افرین سرزمین عجایبو خوب اومدی پس همسن وسال شوهرمی شماام شوهرمنم متولد ۷۵شیر خشک ازکجا گرفتی؟ و ...

عه پش شوهر دارین چرا خیال کردم مجردین😂😂😂🤦‍♂️اینقدر مجرد دیدم تو این سایت همه رو مجرد میبینم

..ن بابا الکی بود ولی خوشمزه بوددد😂😂😂استعداد چاقی ندارررم

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

عه پش شوهر دارین چرا خیال کردم مجردین😂😂😂🤦‍♂️اینقدر مجرد دیدم تو این سایت همه رو مجرد میبینم..ن ب ...

ن بابا کی مجرده اکثرا دروغ میگن‌

اینجا میان واس اقدام و بارداری میپرسن از اسمشم ک پیداس 

چراواقعا فکر کردین مجردم😂 منکه توهمون تاپیکم گفتم دعا کنین واس بچه دار شدنم .. 

منم فکر کردم نوجوون باشین  شما

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

یکم له عو چاقیده بده من ثواب دیره🥺گناه دیری ولا😂😂مه بیواتاتام قیره خراو دامه په😂😂😂حالد ارا خرا ...

کاش بیاتا چاقی بیایده کسی، خیف نمیشه

ن بابا چجور خراو بیام 😂

اخه نیشتن بخفم 

ن بابا کی مجرده اکثرا دروغ میگن‌اینجا میان واس اقدام و بارداری میپرسن از اسمشم ک پیداس چراواقعا فکر ...

نمیدونم حس کردم مجرد باشین خوبع ک ازدواج کردین ...ندیدم واسه بگین واسم دعا کنیددد حالا مگه بچه میخاین .زوده ۲ ۳سال دیگه بعدشم بچه سخته با این اوضاع ...من پیررر شدم نووجوون چی😂

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

کاش بیاتا چاقی بیایده کسی، خیف نمیشهن بابا چجور خراو بیام 😂اخه نیشتن بخفم

کاش کاش..😂😂😂اگه میشد ۱۰کیلو ازت خریدم😂😂😂مه هه سقان خالیممم🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️جور وتی حالم گریاس وتم شاید....

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

نمیدونم حس کردم مجرد باشین خوبع ک ازدواج کردین ...ندیدم واسه بگین واسم دعا کنیددد حالا مگه بچه میخای ...

🤣🤣🤣 شوهرمموهمیشه میگه پیرشدم میگم بابا هنوز ۲۸ سالته چی میگی میگه بچه ندارم پیرشدم ازماگذشت دیگه.

چرا برید بخونید نوشتم واسم دعاکنید بچه دارشم آره دیگه من ۱۷ سالم بود ازدواج کردم خیلی گذشته تازه بفکر این افتادم بچه بیارم قبلش که درگیر دانشگاه واینابودم سرگرم بودم بفکر بچه نبودیم 

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

نمیدونم حس کردم مجرد باشین خوبع ک ازدواج کردین ...ندیدم واسه بگین واسم دعا کنیددد حالا مگه بچه میخای ...

دیگه منم نزدیک ۲۴ سالمه کجا زوده هعی خخخ

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792