2777
2789
عنوان

خیانتتتت

| مشاهده متن کامل بحث + 4813 بازدید | 448 پست
فک کردم فامیله یا کسی وروستا خودان انتخاب کردیه کورد خومان بی احساس نین، فقط یه سری محدویتها،نمیذاره ...

ن فامیل نیه ...بله محدودیته خررراو کردگههه

ن کسی نیه چ بکم مشاورررر

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

سالنای زیبایی اگ بدونی چخبره.. دوستم کراتین کاره امروز عکس صاحب سالن ک کارمیکنه فرستاد خانومه دوتا پ ...

چ بده واقعااا خبررر دارم از وضع جامعه...راننده هاا ک تو جاده ان شبو روز....چجوری شوهره فهمیده چ سخت بوده واسش


حالا دوستتت چجوری فهمیده😂

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چ بده واقعااا خبررر دارم از وضع جامعه...راننده هاا ک تو جاده ان شبو روز....چجوری شوهره فهمیده چ سخت ...

دقییقا 

دوستم ک میان باافتخار خب برای هم تعریف میکنن این. دوستم ک میگم دیگه ازوقتی طلاق گرفت اینم عدض شد اصلا دوست ندارم رفت وامد کنم  میگه بهم پیشنهاد داده توسالن دختره ک هررابطه ۳ تومن بعد من توپیدم بهش گفته حالا تا ۵ تومنم راه میاد ..

گفتم تقصیر خودتع ب اینا رودادی که حتمااینارو بهت گفتن

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

چ بده واقعااا خبررر دارم از وضع جامعه...راننده هاا ک تو جاده ان شبو روز....چجوری شوهره فهمیده چ سخت ...

توسالن افتضاحه جو دنبال دعا وجادو  هردرامدی ک دارن فقط خرج زیبایی وعمل حرفای خاله زنکی و خودشونم هربار میشینن نقشه میکشن ک چیکارکنن ..ی بنده خدای پولدار توفامیل هس ۸۰ ساله یکی از این دخترای بلاگر اومده مخ این پیرمردو زده البته اینم مقصره ولی خب میگن زنه خیلی پیگیر بوده همسن دختر کوچیک پیرمرده اس  نوه داره این بندهدخدا خونه ماشین همه چی بنامش کرده باهم سفر میرن زنشم تواین سن پیری هرروز گریه وافسردگی ..

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

دقییقا دوستم ک میان باافتخار خب برای هم تعریف میکنن این. دوستم ک میگم دیگه ازوقتی طلاق گرفت اینم عدض ...

ینی زنه  ب دوستت پیشنهاد داده براش کار کنه یعنی زنه کیس جمع میکنه واسه آقایون ؟؟؟

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

توسالن افتضاحه جو دنبال دعا وجادو هردرامدی ک دارن فقط خرج زیبایی وعمل حرفای خاله زنکی و خودشونم هرب ...

عجب زمونه ای شده بخاطر پول ادم میکشنننن 

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

ینی زنه ب دوستت پیشنهاد داده براش کار کنه یعنی زنه کیس جمع میکنه واسه آقایون ؟؟؟

دقیقا

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

عجب زمونه ای شده بخاطر پول ادم میکشنننن

🤣🤣😂😂🫠🫠🫠🥲🤕🤕


هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

دقیقا

الان همه چون پول داخلشه میرن سمت این جور کارا ...ی زنه بود گفت من شوهر نمیخامو شب تا صبح بشور بساب من بیزنس کار میکنم😂😂حساب کنی کم کمش روزی ۲تمن در میارن...و همه رفتن سمت این جور کارا...اون دوستتم ی روزی میره سمت این کاررر اینقدر زیر گوشش میخونن تا بلاخره اونم نرم میشه کاش از اونجا بره پول آدنو وسوسه میکنه

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

دواره روز از نو روزی از نو، تاپیکیله ترکت وتیم چو بکیدبچو عاوانه بخوون

یادم نکی ...دوباره مشاور بیه از نو😎چنه اذیتت کم فره😂😂🤦‍♂️

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

خود چه فکری کید، یعنی چجوری باید بچیده نوا ونظر خود؟ الان مشورت له مه نتوااا خاوم تیه😁😂

و نظر خوم بچم بیوشمه په بعد شماره خویشگمیش بمه په تا خیال راحت بو بعد مجا خوم ولیا ایوشم....خوه چه کم بخفف مشاوره بیه 

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792