2777
2789
عنوان

نماز نخوندم😔💔💔

74 بازدید | 6 پست

چند ساله نماز صبح اول وقت میخونم ولی بیشتر وقتا بعد از نماز صبح دیگه به سختی خوابم میبره یا تا چند ساعت خوابم نمیبره اوضاع خوابم داغون شده بود یه سره نمیخوابیدم

از طرفی اونقدر مشکل دارم و هر چی نماز و قران خوندم حل نشد دیگه میگم وقتی خدا نمیشنوه چرا اینهمه خودمو خسته کنم دیگه سخت گیری نمیکنم نماز صبح رو با نماز ظهر میخونم

خیلی ناراحت و دلگیرم خسته ام از زندگی کاش خدا منو میدید و مشکلمو حل میکرد

من که خیلی وقته نمیخونم

دلم سیاه شده

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسی خیلی از ما مشکل داریم تو زندگیمون الان دیگه تو زندگی هر کسی که نگاه کنی میبینی اونم مشکل داره تو زندگیش حتی اونایی هم که ادعا میکنن خوشبختن و هیچ مشکلی ندارن بازم یه جاهایی مشکل دارن اما اینجوری مثل شما کم پیدا میشه که انقد به نماز پایبند باشه آفرین بهتون که انقد به نماز خواندن پافشاری میکنید برعکس من که گاهی قضا می‌ره اما نماز خواندن رو به این دید نگاه نکنید که خدا در قبال این نماز چیزی بهتون بده یا مشکلتونو حل کنه اون نماز ارزشش پایین تر میاد اینجوری از سر عشق به خدا نماز بخونید مطمئن هم باید خدا یه روزی به ته قلبتون نگاه می‌کنه و مشکلتونو حل می‌کنه ناامید نباشید 

آقایون درخواست دوستی ندین میترکونم کاربریتونو🍃متاهل و متعهد به همسر💍عاشق کتاب همسر زندگی و روانشناسی 🍃دانشجوی روانشناسی 🍃اطلاعات شخصی درباره زندگی شخصیم نمیدم 🍃آقایون ریپلای نکنن🍃ازسال98خواننده خاموش بودم 🍃درخواست دوستی هیچ کسی پذیرفته نمیشود لطفا به اعتماد ها خیانت نکنید💛

عزیزم نماز رو‌نباید به خاطر رفع مشکل خوند چون هرگز نمیتونی تمرکز کنی و انرژی لازم رو به کائنات بدی. برا همینم هست که مشکلاتت حل نمیشه. نماز مثل مدیتیشن  هست دقیقا....تا متمرکز نشی به چیزی نمیرسی. ضمنا دقیقا وقتایی که کاملا نا امید میشی همون وقت آزمایش خداست... ادامه بده و ارتباطت رو با خدا قطع نکن. ادامه بده ولی اینبار برا خود خدا و با تمرکز نمازت رو بخون.🌸🌿

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792