2777
2789
عنوان

طلاق تو عقد

233 بازدید | 18 پست

عقد بودم سه ماهه جدا شدم حال روحیم خوبه خداروشکر فقط یا حس نفرت عمیقی تو دلم دارم همش حس میکنم مثل یه ننگ میمونه برام و دیگه موقعیتای قبلو از دست دادم دوستم عروسیش دعوتم کرده کاملا بهم ریختم از هرچی عروسیه بدم اومده همش حس میکنم دیگه نمیتونم ازدواج کنم نمیدونم چیکار کنم کسی شرایط منو داشته یا داره؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این افکار منفی رو بنداز دور....من چند وقت پیش برا یه خانم کادو بردم که سومین ازدواجش بود واقعا برق شادی و خوشبختی رو تو چشماش می‌دیدم....ناامید نشو

تو اجتماع باش و خودتو بالا بکش بهترین موردها برات پیش میاد

مگه هرکی طلاق گرفت تا آخر عمرش مجرد موند آدم خوب تو زمان و مکان مناسب میاد لطفا فکرای الکی نکن

من حتی اسم اون ادمم تو شناسنامم نیست چون باکره جدا شدم ولی گاهی شدیدا ناامید میشم و دلم میگیره

تو نامزدی و قبل از نامزدی دوران آشنایی متوجه نشدید؟

نه دوران اشناییمون خیلی کم بود برا همین متوجه نشدم شیش ماه بعد عقد فهمیدم که خدارحم کرد جدا شدم همه چیمو بخشیدم و پس دادم که فقط بره از زندگیم انقدر داغون شده بودم تو اون شیش ماه که از ریخت و قیافه افتادم معلمم خودم حتی دانش اموزای پارسالم که میبیننم میگن چقدر امسال خوشگل شدی چون پارسال همش تو تنش بودم از همه چی افتاده بودم

نه دوران اشناییمون خیلی کم بود برا همین متوجه نشدم شیش ماه بعد عقد فهمیدم که خدارحم کرد جدا شدم همه ...

ببخشید سوال میپرسم خودم برا آشنایی سوال پرسیدم اگر نگاه کنی پروفایلمو . دوران آشناییتون چقدر بود و چی پیشنهاد میدی برای شناخت اگر بخونی تاپیک منو خوشحال میشم کمک کنی

ببخشید سوال میپرسم خودم برا آشنایی سوال پرسیدم اگر نگاه کنی پروفایلمو . دوران آشناییتون چقدر بود و چ ...

من کلا یه هفته اشناییم بود

خانواده خانواده خانواده خیییلی مهمه 

مشاوره برو تا میتونی تحقیق کن درموردش برا ازدواج دیر نمیشه ولی کافیه خدایی نکرده ازدواج اشتباه کنی تا عمر داری تو فشار و عذابی

من کلا یه هفته اشناییم بودخانواده خانواده خانواده خیییلی مهمه مشاوره برو تا میتونی تحقیق کن درموردش ...

مرسی عزیزم ایشالا به وقتش ادم خوبی که لیاقتتو داشته باشه بیاد تو زندگیت و توام دوسش داشتی باشی 😘

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز