2789

دوسم داره؟h

چرا انقدر سرده؟

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

امسال ازدواج میکنم ؟

سر کار میرم امسال ؟

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 💚 تا زنده هستم استقلالی و هوادار تیم بزرگ و با اصالت استقلال هستم و در روز وداع از دنیا هم دوست دارم مرا با پیراهن مقدس استقلال بزرگ به خاک بسپارند ⭐️💙👑💙⭐️ استقلال سرور پرسپوليسه تا ابد و یک روز 😄💙👑 CR7 🤍✌️ لر 👑 𐎡𐏃𐎿𐎠𐎴 🙃🐥

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نگاه دختر جون شرنوشت بنا به تصیمای ما اجرا میشه من فقط دارم بخشیشو میبینم که شاید تو یه چیز دیگه انت ...

میشه خواهش کنم بگین در مورد آیندم چی حس میکنین؟پزشک موفق و ماهری میشم؟ازدواجم با چه آدمیه و شغلش چیه؟عاشق هم میشیم؟کی از این خونه میریم؟مادرم واقعا خسته شده

نه اکستو خبر نداره درضمن خوشبحال یه پسرو قد بلندی روت کراشه بدش شیرینی ب من خخخخخخخخ

نظر منو ص قبل رد کردین پاک کردم


راجبه من چی حس میکنین؟ 

کسی از من خوشش میاد  ؟ چه ویژگی هایی داره؟ 

من با کسی دوست میشم؟ شغلش چیه؟

ببخشیدا ولی عشق قبلیشو فراموش نکرده

اوه.

امکانش هست تو رابطه بریم؟


 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

نه اکستو خبر نداره درضمن خوشبحال یه پسرو قد بلندی روت کراشه بدش شیرینی ب من خخخخخخخخ

مرسی عشقمم 

وایییی ینفر فقط اومد تو ذهنم😂موهاش فرفری یا صاف بنظرت؟ چن سالشه

ببخشید زیاد پرسیدم هرکدوم تونستی جواب بده

بیا شیرینی برات بخرم😂🍰

.

من چی منم بگو من دوستی پیدا میکنم تو دانشگاه؟🥲

ارع ولی توی دانشگاه پسرای ک قراره باهاشون اشنا شی خوب نیستن غیر دوتا شون حسشون میاد سمت تو 

ولی دوستت ک پیدا میکی دوروعه همچی رو بهش نگو مشکوک میزنع

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

یه چیز جالم گرفتم ازت یکی از خاستگاراتو یا شاید رلاتو واسه قیقا فش رد میکنی

@rominamm عزیزم منظورت این دو نفر یکی را به خاطر قیافه رد می کنم یا غیر از این دو نفر؟چون گفتید بین دو نفر برای انتخاب قرار می گیرم؟مرسی عزیزم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز