rominamm مدیر عضویت: 1403/06/07 تعداد پست: 1322 عنوان حس ششمم | مشاهده متن کامل بحث + 1646 بازدید | 348 پست مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 1403/08/22 | 18:20 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زیبا۱۱ عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 33376 اره ازدواج و نتیجشم خوشبختیتونه عزیزم حس داری؟ حسشو بهم میکی؟ اون دعاهای دفع دشمن بخونم دشمنم دفع میشه؟ تا کی دشمنم دفع میشه؟
زیبا۱۱ عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 33376 مشخص نمیشع پیام چونمیاد توزهنش بعد یادش میرع قبولیتباتلاش خوبع ولی بی تلاش ایندت خراب میشع عزیزم حس داری؟ حسشو بهم میکی؟ اون دعاهای دفع دشمن بخونم دشمنم دفع میشه؟ تا کی دشمنم دفع میشه؟
rominamm مدیر استارتر عضویت: 1403/06/07 تعداد پست: 1322 رلم جزمن بادختردیگ هس نه فعلا با توعه ولی پایبند نه مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه
endless_love_you عضویت: 1399/05/04 تعداد پست: 1577 مشخص نمیشع پیام چونمیاد توزهنش بعد یادش میرع قبولیتباتلاش خوبع ولی بی تلاش ایندت خراب میشع میشه بگی جنسیت توراهیم چیه
tiara2007 عضویت: 1402/04/09 تعداد پست: 457 کردم پانداداصلااا چطور شد که بهش شک کردی؟ لب این پنجره چندیست به جان آمدهایم ! به تماشاگه بی نام و نشان آمدهایم / ذره ای بهره نبردیم از عالم نکند ما فقط بهر تماشای جهان آمدهایم🌱💔
nnnnop عضویت: 1403/02/07 تعداد پست: 17014 عزیزم ماه تولدم؟ وقتی رفتم جواب خوبو میدن؟🥲❤️🩹 کاربری دست دوتا خواهره🌸
rominamm مدیر استارتر عضویت: 1403/06/07 تعداد پست: 1322 سلام عزیزم ممکنه بگی مهاجرت ما کی درست میشه؟ کارتون سخته این وست یه چیزای کار خراب کنیعمهاجرتی دیده نمیشه ب این زودیا مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه
sang_del عضویت: 1403/05/16 تعداد پست: 8189 نه فعلا با توعه ولی پایبند نه عزیزم ازدواجم باشخص موردنظرانجام میشه؟؟؟؟؟ کسی چه میدونه؟شاید دردا عاشقمون شدن که ولمون نمیکنن
royal00 عضویت: 1401/03/22 تعداد پست: 1840 نظرشو جلب کردی دو دله گلم کسی هست از من خوشش بیاد بخواد بگه؟؟
tiara2007 عضویت: 1402/04/09 تعداد پست: 457 خطش خاموش میکنه ازش پرسیدی چرا خطش رو خاموش میکنه؟از آشناهاش بپرس ، ببین خط دیگه ندارهدلیل قانع کننده نیست لب این پنجره چندیست به جان آمدهایم ! به تماشاگه بی نام و نشان آمدهایم / ذره ای بهره نبردیم از عالم نکند ما فقط بهر تماشای جهان آمدهایم🌱💔
lil_kanom عضویت: 1402/12/21 تعداد پست: 1040 کنکورت خوب میشع لی اونجور دلت میخاد نه سال دوم بعد از امسال میپری ادمه خوب سر راحت هست ت نمیبینی تورو خدا ب منم بگو خیلی حالم بده اومدم قهر شوهرم برگشت داره؟برا بچه اوکی میده؟ نمیدانم کجا...اما اگر جایی بود...حتما میرفتم🚶