2777
2789
عنوان

عقده تا کجا😐😂

141 بازدید | 7 پست

واقعا اینجا جای عجیبی هست روی اصلی آدمها رو میشه در دنیای مجازی دید . 

بعضی ها طوری با حرص و نفرت و غضب نظر میدن و توهین میکنن و تحقیر که انگار با اون شخص خصومت چندساله دارن ؛ حالا چرا؟! چون شاید اون شخص موقعیت خوبی داره ؛ زندگی خوبی داره؛ یا هرچیز خوبی که بقیه ندارن .

اینجا کافیه بیای از خودت خوب بگی و تعریف کنی بگی خیلی زیبام و دافم و فلان بعد عکس بذاری حتی اگر تو عمرشون آدم به این زیبایی ندیده باشن طوری رفتار میکنن انگار هیچی نیستی 

ولی اگر بیای خودتو بکوبید بکی خیلی زشتم و اگر زشت هم باشی مدام تعریف میکنن .

فقط موندم همسر و خانواده بعضی از کاربر ها چطوری میتونن کنارشون زندگی کنن🤔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صبح یکی نوشته بود برادرم فوت شد و من خودکشی کردم و دیگه دنیا تموم و من ناامیدم و ...

منم از تجربیات فوتومادرم و اینکه من اونموقع اینجور کردم اونجور کردم گفتم و اینکه ما هم قراره بریم اونور پس نباید زیاد بی تابی کرد و فلان گفتم

کلی بهم بد گفت ک تو چرا ب منی ک داغ دارم داری پز میدی ک فلان کارو تو ختم مامانت کردی اروم شدی😳🙄

خب مگه تاپیک نمیزنن ک آدم راهکار بده؟

مگه مشکلات نمیگن و ما آرومشون کنیم؟

پس بگیم برو خودکشی کن بمیر؟؟؟؟؟؟؟

چشونه بعضیا واقعا😁

اَعطیتُکَ ما تُریدُ.. بهتر از اونی که میخوای ، بهت میدم🤲🏻❤🎈🎁
درسته ولی بعضیا اینجا قصدشون پز دادنه

به فرض که باشه ... باقی چرا خودشون میگیرن مگه چیزی از بقیه کم میشه 

اینجا همه چیزو به خودشون میگیرن 

دیروز یه تاپییک زدم شرایط زندگیم رو کامل توضیح دادم ؛ ولی ذره ای از خودم تعریف نکردم که اگر میکردم حتما بمباران میشد تاپیکم.  

احساس میکنن هرکسی اینجا یه چیزی میگه باید شاخشو بشکنن😂

صبح یکی نوشته بود برادرم فوت شد و من خودکشی کردم و دیگه دنیا تموم و من ناامیدم و ...منم از تجربیات ف ...

عزیزم خدا مادرتون رو بیامرزه 🥲

میگم که بعضی سر تا پا عقده هستن دست خودشونم نیست یا زندگی خوبی نداشتن یا ذات درستی درستی ندارن 

تاپییک قبلم رو بخون به خصوص از صفحه ۷ به بعد ... 

عزیزم خدا مادرتون رو بیامرزه 🥲میگم که بعضی سر تا پا عقده هستن دست خودشونم نیست یا زندگی خوبی نداشتن ...

دیدم

واااای من🤣🤪😜😂

سکوت کن 

مثل من سکوت کن

اَعطیتُکَ ما تُریدُ.. بهتر از اونی که میخوای ، بهت میدم🤲🏻❤🎈🎁
دیدمواااای من🤣🤪😜😂سکوت کن مثل من سکوت کن

گیر داده بودن تو مغروی 😂 من نه ذره ای از خودم تعریف کردم نه چیزی که اگر میگفتم فشار بیشتری میومد بهشون 

ولی چووووون بخاطر اعتیاد و دختر بازی و تجاوز و این چیزا گفتم سطح پایین به بعضی دوستان که اینکاره هستن برخورده بود 


میگفتن همسرت دهن لقه😐خب وقتی من راجب کسی سوال میکنم توضیح میده برام اونم سوال کنه من توضیح میدم 

عجیبن واقعا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز